Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ejland skrev:Jeg forstår. Jeg spiser generelt sundt over hele dagen. Min pointe går så på om den ene ekstra sodavand i ny og næ ville skade? Den kan vel ikke gøre det "dårligere", da mit mål er at gaine vægt?

Ejland skrev:Jeg forstår. Jeg spiser generelt sundt over hele dagen. Min pointe går så på om den ene ekstra sodavand i ny og næ ville skade? Den kan vel ikke gøre det "dårligere", da mit mål er at gaine vægt?

rasmuslægaard skrev:Hej.
jeg er lige i øjeblikket igang med at bulke, og er godt klar over at jeg skal være i et ekstra kalorieoverskud. men når nu jeg syntes det er nok, og jeg så skal igang med at cutte eller rippe(eller hvad i nu kalder det) jeg er ny i faget, og har aldrig gået så meget op i det som nu, jeg spiser meget, og spiser sundt og kører noget weight gainer. NU ER MIT STORE SPØRGSMÅL SÅ BARE:
Når jeg skal til at "cutte", jeg er godt klar over det handler om at smide nogle kilo, så det overskydende fedt forsvinder, så man bliver markeret. men hvordan ripper man bedst sig selv, hvad skal jeg gøre. ? Spise mindre? og træne hårdere. hvordan gør jeg det lige ? en god uddybning tak?
Hilsen den uvidende. håber på nogle gode svar. da jeg er ny og ikke lige er super meget inde i det, derfor det måske virker meget uprofessionelt formuleret, men vi har vel alle været ny engang.

rasmuslægaard skrev:tak for linket gaxe, der var meget at læse , men gav en ok forståelse. men syntes stadig der var mange ting der sådan lige er svære at forstå.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster