Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lystfiskeren skrev:Er der nogen fra danmark(måske endda bb.dk) med?

Lystfiskeren skrev:Hvad med de to Hammelstrup søskende, eller løfter de stadig kun Junior eller hvad man kalder det indenfor vægtløfning?

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Kæmperen skrev:Lystfiskeren skrev:Hvad med de to Hammelstrup søskende, eller løfter de stadig kun Junior eller hvad man kalder det indenfor vægtløfning?
De er stadig juniorer, selvom den ene også er dansk seniormester.
Laura (Hammelstrup) skal til VM d. 16. juni og til EM i september så vidt jeg husker.
Sarah (PrinsesseSarah) håber også på at klare cuttet til EM

Lystfiskeren skrev:Kæmperen skrev:Lystfiskeren skrev:Hvad med de to Hammelstrup søskende, eller løfter de stadig kun Junior eller hvad man kalder det indenfor vægtløfning?
De er stadig juniorer, selvom den ene også er dansk seniormester.
Laura (Hammelstrup) skal til VM d. 16. juni og til EM i september så vidt jeg husker.
Sarah (PrinsesseSarah) håber også på at klare cuttet til EM
Det må man da se frem til så, så kan der vidst hellere ikke gå lang tid før de to er på elite-teamet

tjr skrev:Meget inspirerende historie om Steiner, der et par år før OL, mistede sin kone i et biluheld og satte sig for at vinde OL til ære for hende.

Tovegris skrev:tjr skrev:Meget inspirerende historie om Steiner, der et par år før OL, mistede sin kone i et biluheld og satte sig for at vinde OL til ære for hende.
Den er altså lidt lakrids den historie.

Lystfiskeren skrev:Tovegris skrev:tjr skrev:Meget inspirerende historie om Steiner, der et par år før OL, mistede sin kone i et biluheld og satte sig for at vinde OL til ære for hende.
Den er altså lidt lakrids den historie.
Hvad betyder lidt lakrids?

Lystfiskeren skrev:Han har da sikkert altid haft som mål at vinde OL, det er vel det mål alle har. Men han trænede måske mere får det efter, for at kunne "give" hende sejren. Da man også ser han har hendes billede med dda han for medaljen.

Tovegris skrev:Lystfiskeren skrev:Han har da sikkert altid haft som mål at vinde OL, det er vel det mål alle har. Men han trænede måske mere får det efter, for at kunne "give" hende sejren. Da man også ser han har hendes billede med dda han for medaljen.
Ja selvfølgelig havde han et billede af hende med derind, men han takkede jo også sine trænere osv, det er ikke andet end en god historie. Han vidste også godt selv han ikke havde en chance for at vinde før en måned op til alligevel.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:Til OL?
203kg i træk (= 4. plads) og 258kg i stød = 461kg.
Det kunne jeg også løfte... hvis jeg gad

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster