Tænker på at bruge en teknik hvor man laver almindelig pushup men med en medicin bold under den ene hånd, nogle der har erfaring med det?
Tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:Jeg kan tage 3-5 én-arms sidst jeg prøvede så en mulighed er at træne sig stærk nok i rigtige, ordenlige øvelser.

Ruddi skrev:Misterhamper skrev:Jeg kan tage 3-5 én-arms sidst jeg prøvede så en mulighed er at træne sig stærk nok i rigtige, ordenlige øvelser.
Hvordan trænede du dig til at kan det?
Jeg kan løfte 70kg (trænings kg) bænkpres som er min egen vægt men har svært ved at tage en pushup med en arm kun, måske det er noget med balance og smidighed

Misterhamper skrev:Ruddi skrev:Misterhamper skrev:Jeg kan tage 3-5 én-arms sidst jeg prøvede så en mulighed er at træne sig stærk nok i rigtige, ordenlige øvelser.
Jeg kan løfte 70kg (trænings kg) bænkpres som er min egen vægt men har svært ved at tage en pushup med en arm kun, måske det er noget med balance og smidighed
Har aldrig trænet one-arm pushups. Det jeg mener er at hvis du bliver markant stærkere end du er i seriøse øvelser nu (såsom de tre store) gennem flere års seriøs træning, vil du med garanti kunne lave dem.

Ruddi skrev:Misterhamper skrev:Ruddi skrev:Misterhamper skrev:Jeg kan tage 3-5 én-arms sidst jeg prøvede så en mulighed er at træne sig stærk nok i rigtige, ordenlige øvelser.
Har aldrig trænet one-arm pushups. Det jeg mener er at hvis du bliver markant stærkere end du er i seriøse øvelser nu (såsom de tre store) gennem flere års seriøs træning, vil du med garanti kunne lave dem.
Okay forstået
Så er vi tilbage til starten igen da mange ikke store BB typer kan netop lave one arm pushup. ;)

Benner skrev:Det handler jo om styrke, så træn efter styrke istedet for bb, og du vil snart ku lave dem!det handler ikke om størrelse men styrke

Jeg trænede med 1 arm mod en væg nogle måneder eller halve år.Ruddi skrev:Hvordan skal man træne til at kunne gøre en arms pushup?
Tænker på at bruge en teknik hvor man laver almindelig pushup men med en medicin bold under den ene hånd, nogle der har erfaring med det?
Tak

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster