Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mogensen skrev:Der må ikke vejledes i brugen af steroider her på bb.dk, tjek på bodyhouse.dk eller musclezone.dk i stedet for
jeg ønsker ikke og tjekke de sider
og tror heller man må linke til dem, sådan nogle sider er lavet for at tjene penge ;) så jeg vil ikke finde dem 100% troværdig.
Mogensen skrev:Der må ikke vejledes i brugen af steroider her på bb.dk, tjek på bodyhouse.dk eller musclezone.dk i stedet for

anderswoot skrev:Mogensen skrev:Der må ikke vejledes i brugen af steroider her på bb.dk, tjek på bodyhouse.dk eller musclezone.dk i stedet for
ønsker ikke vejledning, jeg ønsker blot en vel argumenteret grund for at jeg kan holde de gains jeg måtte lavejeg ønsker ikke og tjekke de sider
og tror heller man må linke til dem, sådan nogle sider er lavet for at tjene penge ;) så jeg vil ikke finde dem 100% troværdig.

Clavicula skrev:Trænet 1 år?
Vil igang med roids?
Nope....
opret en tråd igen i 2018, når du har trænet en god 5 år med ordentlig kost og ordentligt træning. Så vil jeg endda påstå du har opnået en form du kan være rigtig rigtig stolt af.
jeg ønsker ikke og ligne en kæmpe og en der har trænet i 10 år, mit ønske er blot, lav fedt procent med en anstændig masse.. jeg ønsker ikke og ligne en bodybuilder eller lignende, jeg ved ikke om det gir mening det jeg skriver nu, men altså du ved, en flot veltrænet ung mand, med en lav fedtprocent.. altså jeg vil gerne naturlig ud
sådan groft sagt.
Clavicula skrev:anderswoot skrev:Mogensen skrev:Der må ikke vejledes i brugen af steroider her på bb.dk, tjek på bodyhouse.dk eller musclezone.dk i stedet for
ønsker ikke vejledning, jeg ønsker blot en vel argumenteret grund for at jeg kan holde de gains jeg måtte lavejeg ønsker ikke og tjekke de sider
Hold da op... Du ved virkelig ikke hvad du snakker om kan jeg høre.
Kort svar er: ingen kan fortælle dig hvor mange gains du beholder, det er dybt individuelt, og afhænger af mange faktorer.

anderswoot skrev:Clavicula skrev:Trænet 1 år?
Vil igang med roids?
Nope....
opret en tråd igen i 2018, når du har trænet en god 5 år med ordentlig kost og ordentligt træning. Så vil jeg endda påstå du har opnået en form du kan være rigtig rigtig stolt af.
jeg giver dig 100% ret, jeg ville endda kunne opnå den på under 5 år, men om 5 år er jeg 29-30 år, dvs. det er for sent og opnå mit ønskejeg ønsker ikke og ligne en kæmpe og en der har trænet i 10 år, mit ønske er blot, lav fedt procent med en anstændig masse.. jeg ønsker ikke og ligne en bodybuilder eller lignende, jeg ved ikke om det gir mening det jeg skriver nu, men altså du ved, en flot veltrænet ung mand, med en lav fedtprocent.. altså jeg vil gerne naturlig ud
sådan groft sagt.

sådan nogle sider er lavet for at tjene penge ;)

Moody skrev:Det her bliver i generelle termer.
Nej man kan ikke bibeholde den masse du opnår, hvis man for en 12 ugers periode kører en kur, efterfølgende pct og derefter cycler off-gear i ubestemt tid. Man vil formentligt, afhængig af variabler som kost, doser, træningseffektivitet, præparareter, genetisk prædisposition tage 5-10 kg rå muskelmasse på. MEN har man trænet i et år og har dermed langt fra et styrkefundament der er tilstrækkeligt for at vedligeholde noget der tilsvarer den potion muskelmasse. Selvom du vil til en vis grad have opbygget muscle memory fra krudt-perioden, er dine ledbånd, sener, neurale tilpasninger slet ikke i gear til noget der minder om samme styrke.
Pointen er, at du tænker for kortsigtet, du er sikkert ung og deraf har enormt travlt med det hele på den halve tid. Men du skal også lave damer når du er 25, eller 30, eller være massiv familiefar som 40-årige. Hvad fanden har du så travlt med? Hvis du har besluttet dig for at krudte den kontinuerligt igennem hele dit voksenliv, så må det være dit valg, men tror du at du kan hoppe fra niveau 2 til niveau 5 uden videre, så har du misforstået noget.

Moody skrev:Det her bliver i generelle termer.
Nej man kan ikke bibeholde den masse du opnår, hvis man for en 12 ugers periode kører en kur, efterfølgende pct og derefter cycler off-gear i ubestemt tid. Man vil formentligt, afhængig af variabler som kost, doser, træningseffektivitet, præparareter, genetisk prædisposition tage 5-10 kg rå muskelmasse på. MEN har man trænet i et år og har dermed langt fra et styrkefundament der er tilstrækkeligt for at vedligeholde noget der tilsvarer den potion muskelmasse. Selvom du vil til en vis grad have opbygget muscle memory fra krudt-perioden, er dine ledbånd, sener, neurale tilpasninger slet ikke i gear til noget der minder om samme styrke.
Pointen er, at du tænker for kortsigtet, du er sikkert ung og deraf har enormt travlt med det hele på den halve tid. Men du skal også lave damer når du er 25, eller 30, eller være massiv familiefar som 40-årige. Hvad fanden har du så travlt med? Hvis du har besluttet dig for at krudte den kontinuerligt igennem hele dit voksenliv, så må det være dit valg, men tror du at du kan hoppe fra niveau 2 til niveau 5 uden videre, så har du misforstået noget.
og jeg er snart færdig uddannet markedsførings økonom, så ja, men derfor ønsker jeg da stadigvæk om få det fysiske udseende imens jeg er ung, og ungdom ophører af flere GODE grunde op når man er 25 år, man kan så diskutere om man ikke stadigvæk tilhører lidt ungdomme indtil man er 30 år, men ja.. hvorfor få en drøm til at gå opfyldelse når jeg er 30-35 år istedet for når jeg stadigvæk er ung? det er hele grunden til at haste sig igennem det.
Thomas Ø skrev:Hold da helt ferie...Du vil ikke engang være stor, du vil gerne opnå en ''naturlig'' form med bare lidt masse. Og så overvejer du seriøst steroider som du tydeligvis INTET aner om, du kan ikke engang stave til ordet. Med den luddovne indstilling kommer du ikke til at opnå en skid inden for træning alligevel. Det kræver tålmodighed. Hvis dit mål kun er en ''fisse''-form så burde du sgu godt kunne opnå denne uden brug af steroider. Start med at sætte dig ordenligt ind i tingene, læg en plan og så udfør den. Det der er da for hul i hovedet.

DonLauge skrev:Tag dig sammen.
Spis ordenligt.
Træn ordenligt.
Evt før logbog og noter din progression - For motivationens skyld.
Tag dig sammen n00b.

anderswoot skrev:DonLauge skrev:Tag dig sammen.
Spis ordenligt.
Træn ordenligt.
Tag dig sammen n00b.
du forstod tydeligvis ikke spørgsmål
men tak for et yderst dum indlæg og 100% ubrugelig besvarelse på noget som ikke blev efterspurgt

bazinga skrev:Jeg mener godt man kan opnå en rimelig fed form på 2-3 år, med styr på kost og træning.
Man bliver ikke kæmpestor, men man kan nemt blive stærk, og se ganske veltrænet ud.
Prøv nu lige at læs lidt, og få styr på kost og træning.
Steroider er forøvrigt ingen mirakelkur, der gør dig ikke til nogen bodybuilder på 3 måneder.

anderswoot skrev:Thomas Ø skrev:Hold da helt ferie...Du vil ikke engang være stor, du vil gerne opnå en ''naturlig'' form med bare lidt masse. Og så overvejer du seriøst steroider som du tydeligvis INTET aner om, du kan ikke engang stave til ordet. Med den luddovne indstilling kommer du ikke til at opnå en skid inden for træning alligevel. Det kræver tålmodighed. Hvis dit mål kun er en ''fisse''-form så burde du sgu godt kunne opnå denne uden brug af steroider. Start med at sætte dig ordenligt ind i tingene, læg en plan og så udfør den. Det der er da for hul i hovedet.
jeg har lavet en plan? og jeg har holdt den? og jeg har sat mig ordentlig ind i træning og kost, ikke steroider dog.
men nu var det altså ikke din personlige mening om mig jeg efter spurgte, men mere om du evt. havde en erfaring angående en kur, og om du kunne f.eks. formå at holde den ved at være 100% naturlig igen ;) hold da op en attitude du render rundt med.

DonLauge skrev:anderswoot skrev:DonLauge skrev:Tag dig sammen.
Spis ordenligt.
Træn ordenligt.
Tag dig sammen n00b.
du forstod tydeligvis ikke spørgsmål
men tak for et yderst dum indlæg og 100% ubrugelig besvarelse på noget som ikke blev efterspurgt
Du forstår tydeligvis ikke meningen med mit indlæg![]()
Du får langt mere ud af din hverdag med et sund hobby - hvor du er på jagt efter din resultater. Istedet for at bruge x antal kroner på noget juks fra ham på hjørnet som du sprøjter ind i ballen de næste 8 uger.
Vil du helt seriøst ikke blive mere glad for et ærligt stykke arbejde og mere tilfreds med din hårdtarbejdet resultat - end at snyde sig til det på 8-12 uger?
Jeg spørger, fordi jeg er tilhænger af det rene resultat og den rene samvittighed.
men tak fordi du ændrede din attitude til det bedre 

DonLauge skrev:PS.
Lad os sige, du får dit ønskede resultat på 3 måneder. Det hele kører for dig, men sommeren 2014 mister du det hele grundet? "en brækket arm og masser af druk".
Hvad gør du så?
A: Tager en ny kur, for det gik jo fint sidste gang?
B: Træner sig tilbage rent?
C: Stopper med at træne?
jeg aldrig i hele mit liv været beruset
har været meget i byen, men har altid drukket vand.

Clemmen skrev:Hvis du er utålmodig så drop styrketræning. Hvor meget regner du med at få ud af en kur, hvis du ikke kan gaine uden til at starte med?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster