Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1409
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1406

Følg bodybuilding.dk på

en kort steoride kur

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Hej, nu har jeg ikke overskuet og læse alle retnings linjer for brug af forumet og derfor beklager jeg mange gange hvis jeg overtræder reglerne.

jeg vil ikke ligge skjul på at jeg er virkelig skræmt over hvor mange der egentlig bruger krudt i dag, troede den dille at bruge det var gået over igen, men den er da virkelig vokset nu og det er nærmest et must at ligne en fra 300 af og være veltrænet, så kan godt forstå mange har valgt krudt til at opnå det, og jeg kan godt forstå at piger har sat deres forventninger op til mænds fysiske udseende de sidste par år da det er blevet mere normalt og se trænet mænd end ikke trænet nærmest.

bare alene her hvor jeg bor (lille område) har vi fitness center med over 700 medlemmer, det er enormt, blot for 5 år siden, var der 2 og den ene gik konkurs fordi der ikke var nok medlemmer, altså der var ikke stort nok kunde grundlag for det, i dag træner selv mænd 50-60 år det er vanvittig som det er blevet på mode og et must i dag.

så her er mit spørgsmål.

jeg har trænet i ca. 1 år nu, og jeg har reduceret min fedtprocent med 10% ca. og jeg er virkelig glad for det, men som alle ved, strider det jo i mod natur loven at man tage muskler på imens man smider fedt, har nogenlunde styr på kosten nu og har nogenlunde lært min krop og kende, altså med stofskifte osv.

MEEEEN jeg er bare ikke kommet dertil hvor jeg ønsker, overhovedet, og jeg kan regne ud den sidste stykke kan tage rigtig langtid og så jeg overvejet og joine den steroider klub der nu en gang eksister på bedste velplejende vis, og jeg tør også godt og udsætte min krop for det, da det er efterhånden så mange, at det må ikke at have været så farlig som man gjorde det til i starten af år 2000, hvorfor bruge 2 år på noget man opnå på under 3 måneder ved at tage steroider.

så hvis jeg ønsker og tag 5-10 kg muskler på og komme ned under 10% i fedtprocent, kan det gøres ved hjælp af steroider med en kur på ca. 3 mdr. hvis jeg er ihærdig nok under kuren, men mit spørgsmål er, når man ikke snakker om et større kur end det, og jeg så opnår den fysisk jeg ønsket mig, kan jeg så holde den? ved at træne som jeg gør nu, 6 gange i ugen, veje mit mad og sørger for at få den rigtig mængde af proteiner osv. for at ved at være træt af skulle se skinny sixpack artig ud, og hvis jeg kan gøre 2 års arbejde på 3 mdr. så tager jeg den vej.

men vil hører jer ad, da min viden om steroider ikke er stor nok til at jeg overhovedet vil indlede sådan en kur endnu.

kan jeg virkelig holde den masse der jeg måtte kunne opnå på 2-3 måneder?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der må ikke vejledes i brugen af steroider her på bb.dk, tjek på bodyhouse.dk eller musclezone.dk i stedet for :)
Der var engang en mand der havde 2 sønner. Den ene var stor som en bjørn, og den anden var hurtig som et tog
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Kostplan: Vis kostplan

Trænet 1 år?
Vil igang med roids?
Nope....

opret en tråd igen i 2018, når du har trænet en god 5 år med ordentlig kost og ordentligt træning. Så vil jeg endda påstå du har opnået en form du kan være rigtig rigtig stolt af.

Mogensen skrev:Der må ikke vejledes i brugen af steroider her på bb.dk, tjek på bodyhouse.dk eller musclezone.dk i stedet for :)

ønsker ikke vejledning, jeg ønsker blot en vel argumenteret grund for at jeg kan holde de gains jeg måtte lave :) jeg ønsker ikke og tjekke de sider :P og tror heller man må linke til dem, sådan nogle sider er lavet for at tjene penge ;) så jeg vil ikke finde dem 100% troværdig.

Mogensen skrev:Der må ikke vejledes i brugen af steroider her på bb.dk, tjek på bodyhouse.dk eller musclezone.dk i stedet for :)

Inde på de hjemmesider vil de fortælle ham det samme som mig, nok i en grovere tone fordi hele indlægget bærer præg af en der ikke ved hvad han har gang i. Så for endnu en gang at sige det til trådstarter, få styr på din mad og træning, læg en 4-5 år mere i det. Også se hvor langt du egentlig er nået, du vil nok bliver overrasker over hvor meget du kan opnå :)

Ordet der popper op er: DOVENSKAB!
Du har trænet 1 år.... hvad havde du forventet? at ligne Kai Greene nu? Det tager tid... mit råd er: do not do it
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

anderswoot skrev:

ønsker ikke vejledning, jeg ønsker blot en vel argumenteret grund for at jeg kan holde de gains jeg måtte lave :) jeg ønsker ikke og tjekke de sider :P og tror heller man må linke til dem, sådan nogle sider er lavet for at tjene penge ;) så jeg vil ikke finde dem 100% troværdig.

Hold da op... Du ved virkelig ikke hvad du snakker om kan jeg høre.

Kort svar er: ingen kan fortælle dig hvor mange gains du beholder, det er dybt individuelt, og afhænger af mange faktorer.

Clavicula skrev:Trænet 1 år?
Vil igang med roids?
Nope....

opret en tråd igen i 2018, når du har trænet en god 5 år med ordentlig kost og ordentligt træning. Så vil jeg endda påstå du har opnået en form du kan være rigtig rigtig stolt af.

jeg giver dig 100% ret, jeg ville endda kunne opnå den på under 5 år, men om 5 år er jeg 29-30 år, dvs. det er for sent og opnå mit ønske :D jeg ønsker ikke og ligne en kæmpe og en der har trænet i 10 år, mit ønske er blot, lav fedt procent med en anstændig masse.. jeg ønsker ikke og ligne en bodybuilder eller lignende, jeg ved ikke om det gir mening det jeg skriver nu, men altså du ved, en flot veltrænet ung mand, med en lav fedtprocent.. altså jeg vil gerne naturlig ud :P sådan groft sagt.

Clavicula skrev:
anderswoot skrev:

Hold da op... Du ved virkelig ikke hvad du snakker om kan jeg høre.

Kort svar er: ingen kan fortælle dig hvor mange gains du beholder, det er dybt individuelt, og afhænger af mange faktorer.

jeg aner INTET og steroider, det er da derfor jeg spørger? jeg har ikke påbegyndt at læse eller noget, men en ting er sikkert, jeg vil ikke starte på noget, som jeg ikke kan beholde bagefter, da det virkelig fuldstændig ulogisk for mig ellers..

i stedet for at lave alle mulige antagelser for hvor meget du skal gaine osv. for at blive tilfreds, så tag dog i stedet bare at træn og spis ordentligt. Samt og så lær at NYDE processen ved at træne mindst lige så meget som resultaterne. Uden brug af krudt..

Logbog: Vis logbog

anderswoot skrev:
Clavicula skrev:Trænet 1 år?
Vil igang med roids?
Nope....

jeg giver dig 100% ret, jeg ville endda kunne opnå den på under 5 år, men om 5 år er jeg 29-30 år, dvs. det er for sent og opnå mit ønske :D jeg ønsker ikke og ligne en kæmpe og en der har trænet i 10 år, mit ønske er blot, lav fedt procent med en anstændig masse.. jeg ønsker ikke og ligne en bodybuilder eller lignende, jeg ved ikke om det gir mening det jeg skriver nu, men altså du ved, en flot veltrænet ung mand, med en lav fedtprocent.. altså jeg vil gerne naturlig ud :P sådan groft sagt.

Ja. det kan sagtens opnåes uden noget, også relativt hurtigt vil jeg påstå.

Hvorfor er det for sent som 30årig?

sådan nogle sider er lavet for at tjene penge ;)

Og det tror du ikke, at BB.dk er?

On topic: Hold dig fra roids, når du ikke har trænet længere, og tydeligvis ikke har den store viden om det.
The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow.
https://asento.dk/
https://petguide.dk/
https://meremotion.dk/
https://padelfreak.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00

Det her bliver i generelle termer.

Nej man kan ikke bibeholde den masse du opnår, hvis man for en 12 ugers periode kører en kur, efterfølgende pct og derefter cycler off-gear i ubestemt tid. Man vil formentligt, afhængig af variabler som kost, doser, træningseffektivitet, præparareter, genetisk prædisposition tage 5-10 kg rå muskelmasse på. MEN har man trænet i et år og har dermed langt fra et styrkefundament der er tilstrækkeligt for at vedligeholde noget der tilsvarer den potion muskelmasse. Selvom du vil til en vis grad have opbygget muscle memory fra krudt-perioden, er dine ledbånd, sener, neurale tilpasninger slet ikke i gear til noget der minder om samme styrke.

Pointen er, at du tænker for kortsigtet, du er sikkert ung og deraf har enormt travlt med det hele på den halve tid. Men du skal også lave damer når du er 25, eller 30, eller være massiv familiefar som 40-årige. Hvad fanden har du så travlt med? Hvis du har besluttet dig for at krudte den kontinuerligt igennem hele dit voksenliv, så må det være dit valg, men tror du at du kan hoppe fra niveau 2 til niveau 5 uden videre, så har du misforstået noget.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Jeg mener godt man kan opnå en rimelig fed form på 2-3 år, med styr på kost og træning.
Man bliver ikke kæmpestor, men man kan nemt blive stærk, og se ganske veltrænet ud.

Prøv nu lige at læs lidt, og få styr på kost og træning.
Steroider er forøvrigt ingen mirakelkur, der gør dig ikke til nogen bodybuilder på 3 måneder.
Sidst rettet af bazinga 19. dec 2013, 13:36, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 100

Du siger altså at du vil se naturlig ud, men til trods for det vil du opnå det på en unaturlig? Et års træning er ikke specielt meget. Hele dit indlæg virker ret rodet.
I øvrigt, hvad ved du om musclezone og bodyhouse er lavet for at tjene penge? Det lyder som en absurditet, endda at du ikke har været inde og se hvad det er.
Du siger du ikke vil have en krop som om man har trænet i 10 år - jeg tror du vil blive overrasket over hvor mange der reelt set har trænet i 10 år, og ikke nødvendigvis ligner en bodybuilder-type.
Tag den med ro, spis nok og træn hårdt, så kommer resultaterne altså!
Konstruktiv kritik og hjælp modtages gerne!
Tag også endelig et kig i min logbog: http://www.bodybuilding.dk/littleguy-s-logbog-t60655.html
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Ry

Træner her: Ry Motions Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Moody skrev:Det her bliver i generelle termer.

Nej man kan ikke bibeholde den masse du opnår, hvis man for en 12 ugers periode kører en kur, efterfølgende pct og derefter cycler off-gear i ubestemt tid. Man vil formentligt, afhængig af variabler som kost, doser, træningseffektivitet, præparareter, genetisk prædisposition tage 5-10 kg rå muskelmasse på. MEN har man trænet i et år og har dermed langt fra et styrkefundament der er tilstrækkeligt for at vedligeholde noget der tilsvarer den potion muskelmasse. Selvom du vil til en vis grad have opbygget muscle memory fra krudt-perioden, er dine ledbånd, sener, neurale tilpasninger slet ikke i gear til noget der minder om samme styrke.

Pointen er, at du tænker for kortsigtet, du er sikkert ung og deraf har enormt travlt med det hele på den halve tid. Men du skal også lave damer når du er 25, eller 30, eller være massiv familiefar som 40-årige. Hvad fanden har du så travlt med? Hvis du har besluttet dig for at krudte den kontinuerligt igennem hele dit voksenliv, så må det være dit valg, men tror du at du kan hoppe fra niveau 2 til niveau 5 uden videre, så har du misforstået noget.

+999999999999999999999999999999999999999999

Desuden er der sjælendt noget der hedder 1 kur.. det er ofte en glidebane og 1 bliver til 2 og 2 bliver til 3 etc.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

Hold da helt ferie...Du vil ikke engang være stor, du vil gerne opnå en ''naturlig'' form med bare lidt masse. Og så overvejer du seriøst steroider som du tydeligvis INTET aner om, du kan ikke engang stave til ordet. Med den luddovne indstilling kommer du ikke til at opnå en skid inden for træning alligevel. Det kræver tålmodighed. Hvis dit mål kun er en ''fisse''-form så burde du sgu godt kunne opnå denne uden brug af steroider. Start med at sætte dig ordenligt ind i tingene, læg en plan og så udfør den. Det der er da for hul i hovedet.

Tag dig sammen.
Spis ordenligt.
Træn ordenligt.
Evt før logbog og noter din progression - For motivationens skyld.
Tag dig sammen n00b.

Reputation point: 115

Moody skrev:Det her bliver i generelle termer.

jeg siger tusind tak for dit, svar det var præcis jeg ønsket, et vel argumenteret grund for ikke at gøre det og at jeg ikke vil få noget ud af det på længere sigt.

jeg har haft en del problemer med ledbånd og sener under min nuværende træning, især min bænkpres, om det er fordi jeg er for ivrig efter få flere kilo på eller om mine sener og ledbånd simpelthen skal vænnes til det, ved jeg ikke endnu, skal til læge med det, da jeg har formentlig fået en blodsamling i siden af min ene arm.

men tak for dit svar, det var jeg skulle bruge og ikke mange af de andre indlæg som ingen kød havde på sig, hvad angår at have travlt? jeg har ikke travlt, men hvad angår dine formodninger om min alder, jeg er 24 snart 25 år, og familieliv? det er da også ved at være aktuelt, hvad angår damer? jeg praler ikke, men har lavet dem jeg behøvede for at kunne ind se at det er spild af tid og dum forstilling mænd, især unge mænd har fået at jo flere damer man har prøvet, jo bedre bliver ens liv ;) men tak tak, jeg er dog forlovet og været det i 2 år :) og jeg er snart færdig uddannet markedsførings økonom, så ja, men derfor ønsker jeg da stadigvæk om få det fysiske udseende imens jeg er ung, og ungdom ophører af flere GODE grunde op når man er 25 år, man kan så diskutere om man ikke stadigvæk tilhører lidt ungdomme indtil man er 30 år, men ja.. hvorfor få en drøm til at gå opfyldelse når jeg er 30-35 år istedet for når jeg stadigvæk er ung? det er hele grunden til at haste sig igennem det.

Thomas Ø skrev:Hold da helt ferie...Du vil ikke engang være stor, du vil gerne opnå en ''naturlig'' form med bare lidt masse. Og så overvejer du seriøst steroider som du tydeligvis INTET aner om, du kan ikke engang stave til ordet. Med den luddovne indstilling kommer du ikke til at opnå en skid inden for træning alligevel. Det kræver tålmodighed. Hvis dit mål kun er en ''fisse''-form så burde du sgu godt kunne opnå denne uden brug af steroider. Start med at sætte dig ordenligt ind i tingene, læg en plan og så udfør den. Det der er da for hul i hovedet.

jeg har lavet en plan? og jeg har holdt den? og jeg har sat mig ordentlig ind i træning og kost, ikke steroider dog.

men nu var det altså ikke din personlige mening om mig jeg efter spurgte, men mere om du evt. havde en erfaring angående en kur, og om du kunne f.eks. formå at holde den ved at være 100% naturlig igen ;) hold da op en attitude du render rundt med.

DonLauge skrev:Tag dig sammen.
Spis ordenligt.
Træn ordenligt.
Tag dig sammen n00b.

du forstod tydeligvis ikke spørgsmål :)

men tak for et yderst dum indlæg og 100% ubrugelig besvarelse på noget som ikke blev efterspurgt :)

anderswoot skrev:
Spis ordenligt.
Træn ordenligt.
Tag dig sammen n00b.

men tak for et yderst dum indlæg og 100% ubrugelig besvarelse på noget som ikke blev efterspurgt :)

Du forstår tydeligvis ikke meningen med mit indlæg :)

Du får langt mere ud af din hverdag med et sund hobby - hvor du er på jagt efter din resultater. Istedet for at bruge x antal kroner på noget juks fra ham på hjørnet som du sprøjter ind i ballen de næste 8 uger.

Vil du helt seriøst ikke blive mere glad for et ærligt stykke arbejde og mere tilfreds med din hårdtarbejdet resultat - end at snyde sig til det på 8-12 uger?
Jeg spørger, fordi jeg er tilhænger af det rene resultat og den rene samvittighed.

bazinga skrev:Jeg mener godt man kan opnå en rimelig fed form på 2-3 år, med styr på kost og træning.
Man bliver ikke kæmpestor, men man kan nemt blive stærk, og se ganske veltrænet ud.

Prøv nu lige at læs lidt, og få styr på kost og træning.
Steroider er forøvrigt ingen mirakelkur, der gør dig ikke til nogen bodybuilder på 3 måneder.

jeg tror da også på at man kan opnå en rigtig god form 2-3 år, eller det ved jeg da man kan, altså jeg har da set kæmpe ændringer på min fysiske udseende det sidste år, det er vildt så store forandringer der er sket, hele formålet med steroider var nu altså for at opnå det som ellers er muligt, nemlig at smide fedt hurtig og få godt med masse på imens.. så jeg lige præcis undgik at skulle i gang med at opbygge muskler efter jeg er færdig med at reducer fedtet ned på det niv. jeg ønsket..

men der er blevet givet et godt argumenteret grund for at undlade og at gøre det i 3 mdr. og hvad der ville ske efterfølgende hvis jeg gjorde, så jeg har da også valgt og finde hans informationer troværdig og da jeg allerede opleve nogen af de problemer han beskriver vil jeg selvfølgelig lade være.

anderswoot skrev:
Thomas Ø skrev:Hold da helt ferie...Du vil ikke engang være stor, du vil gerne opnå en ''naturlig'' form med bare lidt masse. Og så overvejer du seriøst steroider som du tydeligvis INTET aner om, du kan ikke engang stave til ordet. Med den luddovne indstilling kommer du ikke til at opnå en skid inden for træning alligevel. Det kræver tålmodighed. Hvis dit mål kun er en ''fisse''-form så burde du sgu godt kunne opnå denne uden brug af steroider. Start med at sætte dig ordenligt ind i tingene, læg en plan og så udfør den. Det der er da for hul i hovedet.

jeg har lavet en plan? og jeg har holdt den? og jeg har sat mig ordentlig ind i træning og kost, ikke steroider dog.

men nu var det altså ikke din personlige mening om mig jeg efter spurgte, men mere om du evt. havde en erfaring angående en kur, og om du kunne f.eks. formå at holde den ved at være 100% naturlig igen ;) hold da op en attitude du render rundt med.

Det er ikke ment fjendtligt. Jeg syntes bare det er fuldstændig hen i vejret at du vil begynde på steroider(når du vel og mærke INTET ved om det) bare for at få en nogenlunde strandform, som du sagtens kan opnå på forholdvis kort tid uden brug af steroider. Ville nok se det lidt anderledes hvis du rent faktisk vidste hvad du lavede og havde trænet i adskillige år. Men til dit spørgsmål: Nej, det tror jeg ikke du vil kunne. Slet ikke når du ikke ved 100% hvad du laver og/eller din kost ikke er optimal.

Dit mål med træningen taget in mente vil du sagtens kunne nå det uden brug af steroider hvis du følger en ordenligt kostplan og træner hårdt. Ja, det vil måske tage nogle år, men hvad så? Du skal alligevel blive ved med at træne for at holde det ved lige.

PS.

Lad os sige, du får dit ønskede resultat på 3 måneder. Det hele kører for dig, men sommeren 2014 mister du det hele grundet? "en brækket arm og masser af druk".

Hvad gør du så?

A: Tager en ny kur, for det gik jo fint sidste gang?
B: Træner sig tilbage rent?
C: Stopper med at træne?

DonLauge skrev:
anderswoot skrev:
Spis ordenligt.
Træn ordenligt.
Tag dig sammen n00b.

Du forstår tydeligvis ikke meningen med mit indlæg :)

Du får langt mere ud af din hverdag med et sund hobby - hvor du er på jagt efter din resultater. Istedet for at bruge x antal kroner på noget juks fra ham på hjørnet som du sprøjter ind i ballen de næste 8 uger.

Vil du helt seriøst ikke blive mere glad for et ærligt stykke arbejde og mere tilfreds med din hårdtarbejdet resultat - end at snyde sig til det på 8-12 uger?
Jeg spørger, fordi jeg er tilhænger af det rene resultat og den rene samvittighed.

nu stiller du mig et spørgsmål :P men tak fordi du ændrede din attitude til det bedre :)

samvittighed? jeg er 100% ligeglad med hvordan jeg har opnået mit resultat, men jeg er 100% ikke ligeglad med min krop og om jeg kan opretholde mit resultat efterfølgende

DonLauge skrev:PS.

Lad os sige, du får dit ønskede resultat på 3 måneder. Det hele kører for dig, men sommeren 2014 mister du det hele grundet? "en brækket arm og masser af druk".

Hvad gør du så?

A: Tager en ny kur, for det gik jo fint sidste gang?
B: Træner sig tilbage rent?
C: Stopper med at træne?

jeg ville aldrig blive afhængig af steroider, og jeg vil aldrig nogensinde gøre det mange gør, nemlig at først tænke: jeg gør det i en kort periode, men så forsætter de fordi de bliver helt opslugte af at skulle blive større, fordi det er ikke mit ønske og blive en stor pumpet mand, jeg vil bare være lean og have en flot fremtoning.

jeg vil lige hurtig sige, jeg drikker ikke alkohol :P jeg aldrig i hele mit liv været beruset :) har været meget i byen, men har altid drukket vand.

Hvis du er utålmodig så drop styrketræning. Hvor meget regner du med at få ud af en kur, hvis du ikke kan gaine uden til at starte med?

Geografisk sted: Downtown Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Clemmen skrev:Hvis du er utålmodig så drop styrketræning. Hvor meget regner du med at få ud af en kur, hvis du ikke kan gaine uden til at starte med?

i starten fik jeg også mere masse, hurtig endda, det må jo være et selvfølge når man er lige startet med at træne igen, men efter 6 måneder, holdte det op, og gik den vej faktisk, ikke voldsomt, men tabte da lidt masse for hver kilo fedt jeg tabte også..

så forstår ikke helt dit indlæg? jeg laver ikke gains, fordi jeg ligger i kcal underskud, på ca. 500-700 om dagen..

Næste

Tilbage til Doping

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster