Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:(småskidte øvelser imo, men det ikke det største problem.)
Jeg-er-sulten skrev:Som du selv havde regnet ud - jeg ville ha cuttet, derefter bulket.

Repox skrev:Det er nok din mad der er problemet.Jeg-er-sulten skrev:(småskidte øvelser imo, men det ikke det største problem.)
Jeg er meget interesseret i at høre om forbedringer til mit program, hvis du vil dele erfaringen?Jeg-er-sulten skrev:Som du selv havde regnet ud - jeg ville ha cuttet, derefter bulket.
Det vil være det jeg fokuserer på til at starte med, så - tak for rådet.

Repox skrev:Det er nok din mad der er problemet.Jeg-er-sulten skrev:(småskidte øvelser imo, men det ikke det største problem.)
Jeg er meget interesseret i at høre om forbedringer til mit program, hvis du vil dele erfaringen?Jeg-er-sulten skrev:Som du selv havde regnet ud - jeg ville ha cuttet, derefter bulket.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:Repox skrev:Det er nok din mad der er problemet.Jeg-er-sulten skrev:(småskidte øvelser imo, men det ikke det største problem.)
w00t, en der lytter hvis man skriver noget. Det er sjældent, folk plejer bare at gøre alt på sin egen måde.
Det program jeg kører lige nu, er nok så basic som muligt. Kører:
45° Leg press 3x5-10 (har nogle problemer med squat, skal dog til at lære det ordenligt)
Rumænsk dødløft 3x5-10
Bænkpress 3x5-10
BB BoR 3x5-10
Pullups 3x5-10
Military Press 3x5-10
Calf Raise 3x6-12
Machine Crunch 3x6-12
Seated twist 3x6-12 (skrå mavemuskler)
Ud over det kan du enten spise, så du er i kalorieunderskud (dog kun max ca 500, ellers smider du også din muskelmasse), eller lave cardio-træning, til du er i underskud.

Asomugha skrev:Dødløft? Dødløft bør være den første, og der burde næsten ikke være nogen undskyldninger for Squat. og så generelt flere basis øvelser, du har for mange iso. Smid noget Military evt. dips ind til skulder, og så tag Chin ups i stedet for dumbells
Jeg-er-sulten skrev:w00t, en der lytter hvis man skriver noget. Det er sjældent, folk plejer bare at gøre alt på sin egen måde.
Jeg-er-sulten skrev:Det program jeg kører lige nu, er nok så basic som muligt. Kører:
45° Leg press 3x5-10 (har nogle problemer med squat, skal dog til at lære det ordenligt)
Rumænsk dødløft 3x5-10
Bænkpress 3x5-10
BB BoR 3x5-10
Pullups 3x5-10
Military Press 3x5-10
Calf Raise 3x6-12
Machine Crunch 3x6-12
Seated twist 3x6-12 (skrå mavemuskler)
Ud over det kan du enten spise, så du er i kalorieunderskud (dog kun max ca 500, ellers smider du også din muskelmasse), eller lave cardio-træning, til du er i underskud.

Jok skrev:BB BOR = Barbell Bent-over-Row
http://exrx.net/WeightExercises/BackGen ... erRow.html

A. Szollosi skrev:Det ser godt ud, bare kør med højst 500 kcal i underskud, og sørg for at blive dækket ind, med protein, og så kan du sagtens vokse i muskelmasse, samtidig med at du taber dig

Jok skrev:A. Szollosi skrev:Det ser godt ud, bare kør med højst 500 kcal i underskud, og sørg for at blive dækket ind, med protein, og så kan du sagtens vokse i muskelmasse, samtidig med at du taber dig

A. Szollosi skrev:Jok skrev:A. Szollosi skrev:Det ser godt ud, bare kør med højst 500 kcal i underskud, og sørg for at blive dækket ind, med protein, og så kan du sagtens vokse i muskelmasse, samtidig med at du taber dig
Kan du ikke bare skrive hvad du mener?

Hippokrates skrev:A. Szollosi skrev:Jok skrev:A. Szollosi skrev:Det ser godt ud, bare kør med højst 500 kcal i underskud, og sørg for at blive dækket ind, med protein, og så kan du sagtens vokse i muskelmasse, samtidig med at du taber dig
Kan du ikke bare skrive hvad du mener?
Det virker som om han tvivler på det du skriver, nærmere bestemt om man kan øge sin muskelmasse i et energiunderskud. Hvis topicstarter er forholdsvis utrænet, så har jeg dog samme opfattelse som dig, idet man derved godt kan smide fedtmasse og øge muskelmasse, især taget topicstarters overvægt i betragtning - no offence.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster