Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

R0mme1 skrev:Hvad er dit mål?

Foreigner skrev:Han mener noget i retningen af om du vil tabe dig, få større muskler, hvilke områder du især vil forkusere på

Foreigner skrev:Er det vaskebrættet du er ude efter?
anyway, tager jeg fejl hvis floor crunch er ganske almindelige mavebøjninger?
Hvis jeg har ret i det, så ville jeg droppe den øvelse, sammen med lying hip rotation.
I stedet vil jeg gå efter weighted crunch og en øvelse, der forkuserer på obliques
Derudover ville jeg droppe benpres, squat er hårdt nok og skal nok sørge for benene.
Cable crunch er en god øvelse. Jeg har selv brugt den i lang tid, men den bliver hurtig overflødig. Jeg mener personligt den er "for nem",
Hyper extended crunch, er det ikke den der på siden (på en skrå bænk)?
Jeg vil nok droppe den, da der ikke er modstand.
Kort sagt, maven skal trænes ligesom alle andre muskler. Med modstand/ekstra vægt.
Og så får man i øvrigt vaskebrættet i køkkenet og ikke i træningscenteret

Dine mavemuskler skal behandles som alle dine andre muskler 

flamingopikken skrev:Agger004, tror du ikke du skulle tage at læse nogle artikler fra artikelsektionen her på sitet? Det lader til du er ret ny i faget, og ikke ved meget om det. Viden er magt
Det 'program' du postede i din første post giver ikke megen mening. Det ender højst sandsynligt med overtræning af maven + du træner lidt ben? Hva med resten af kroppen?

Agger004 skrev:flamingopikken skrev:Agger004, tror du ikke du skulle tage at læse nogle artikler fra artikelsektionen her på sitet? Det lader til du er ret ny i faget, og ikke ved meget om det. Viden er magt
Det 'program' du postede i din første post giver ikke megen mening. Det ender højst sandsynligt med overtræning af maven + du træner lidt ben? Hva med resten af kroppen?
Hmm..
Kan i så anbefalede mig at bruge , denne her ? og giver den god mave?
Mandag
Back Squat 5 sæt x 5 reps
Bænkpres 5 sæt x 5 reps
Skulderpres Stående med Stang 5 sæt x 5 reps
Mave m. Belastning 3 sæt x 10 reps
Onsdag
Dødløft 5 sæt x 5 reps
Bent Over Barbell Rows (m. reverse grip) 5 sæt x 5 reps
Reverse Grip Chin Ups 5 sæt x 5 reps
Fredag
Front Squat 5 sæt x 5 reps
Incline bænkpres 5 sæt x 5 reps
Dips 5 sæt x 5 reps

Lige pt. kører jeg selv endda 2x10 i alle øvelser, med stor tilfredshed.

flamingopikken skrev:Det der giver heller ingen mening, det er jo et 1½ split. Hvis du har tid til at gå ned i centret 3 gange om ugen, så kør Full Body i stedet for. Du bliver simpelthen nødt til at læse lidt mere, der er vidst nogle begreber du har misforstået.
Det eneste der er 'korrekt' i det "1½-split", er at du får trænet ben hver gang og mave hver gang. Er du bange for at træne resten af kroppen? :toothygrin:
Mandag:
Squat
Bench Press
Chinups
BOR
Military Press
Maveøvelse
+ evt. isolationsøvelser til arme, skulder (lateral)
Onsdag:
Dødløft
Incline Bench Press
Pulldowns/Chinups
BOR
Arnold Press/Military
Maveøvelse
Fredag:
Front Squat/Squat
Bench Press
Chinups
BOR
Military
Maveøvelse
Det ville være et godt solidt program, der er grundlagt på basisøvelser.
- Nu du selv nævner at du vil køre 5x5 i de store øvelser (fler-ledsøvelser) og 3x10 i de små, så synes jeg du skal vente til du har fået opbygget en god grundmasse med at tage så mange sæt. Hvor lang tid har du trænet? - ca. 3x8 i de store og ca. 2x10 i de små øvelser er rigtig fint og mere end rigeligtLige pt. kører jeg selv endda 2x10 i alle øvelser, med stor tilfredshed.

flamingopikken skrev:Nej puha du, lad være med det. Jeg skrev "Maveøvelse", da folk har deres egne kraftige meninger omkring hvilke maveøvelser der virker bedst for dem mm. Vælg 1, max 2 maveøvelser. Husk at træne maven med modstand, og ligesom alle andre muskler i din krop.
Selv tak du

Agger004 skrev:flamingopikken skrev:Nej puha du, lad være med det. Jeg skrev "Maveøvelse", da folk har deres egne kraftige meninger omkring hvilke maveøvelser der virker bedst for dem mm. Vælg 1, max 2 maveøvelser. Husk at træne maven med modstand, og ligesom alle andre muskler i din krop.
Selv tak du
Okayhaha , skulle lige være sikker engang
Har du 2 rigtig gode, som vikkel kan mærke

flamingopikken skrev:Du linker til Guillotine Bench Press. Kør konventionel/alm. Bench Press i stedet forGuillotine-BP er for hård mod skulderen
BOR er en forkortelse for Bent Over Row.http://www.exrx.net/WeightExercises/Bac ... erRow.html (den kan også køres barbell, søg!)
Pulldowns = http://www.exrx.net/WeightExercises/Lat ... ldown.html
Military = http://www.exrx.net/WeightExercises/Del ... Press.html
såh jeg klar til fight
.. Hvor lang tid ville du ca sige jeg kan køre dette program?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster