Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1409
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1406

Følg bodybuilding.dk på

Er det for meget

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej nu har jeg i over 1 år taget 3 vitaminpiller (longo vital), 1 fiskeolie pille og et shot aminosyre til morgenmad. Og jeg er lige startet med kre-alkalyn idag, og jeg syntes det er mange tid at tage til morgenmaden.. Så jeg tænkte på om det var optimalt at tage så mange tid på en gang? Altså bliver det hele optaget optimalt=???

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 60.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det er da forholdsvis mange ting ja. Men bare rolig du kan sagtens optage det. Ingen problemer der. Dog er vitaminpiller jo ment som et supplement, så hvis du indtager rigeligt af visse vitaminer, vil den ekstra mængde du indtager selvfølgelig blive udskilt igen.
Fiskeolien er jo blot fordi du nok ikke spiser nok fisk og dermed vil helgardere dig på denne måde. Men tog du 5 håndfulde af disse ville det stadig ikke være et problem :)
Aminosyrerne må jeg dog indrømme jeg ikke kan se det fede i. Når vi i forvejen tager proteinpulver og spiser alt det protein vi kan komme i nærheden af, vil det være højst usandsynligt at vi mangler nogle aminosyrer. Det er blevet alt for hypet, hvis du spørger mig. Men igen, er det intet galt i at tage dem. Det er jo bare lidt ekstra protein. Der dog har kostet kassen :)
Så er du begyndt på kreatin og som alle de andre ting er det jo ganske "naturligt". Der kan jo ikke helt blive enighed om hvorvidt det egentlig hjælper på ydeevnen eller ej, men tag det endelig hvis du føler for det!
Sålænge det er disse typer tilskud, så bare kør på og tag alle dem du vil :) Dog skal man selvfølgelig ikke kaste vitaminpiller ned for at godt ord, da visse vitaminer er skadelige i for store mængder.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Træner her: Ultimate Gym

Tak for det uddybende svar.. De vitaminpiller jeg tager hedder Longo vital hvilket er micro piller med urter i.. Anbefaldet dosis voksen er 2-3 om dagen.. :D

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 55.00

tårnet skrev:Tak for det uddybende svar.. De vitaminpiller jeg tager hedder Longo vital hvilket er micro piller med urter i.. Anbefaldet dosis voksen er 2-3 om dagen.. :D

Pop du bare dine longo vital, det skader ikke. Om det så har en positiv virkning, det er en anden snak. Om ikke andet kan det have en placebo effekt :wink: Og det er vel også godt nok.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00

Galleri: Vis galleri (8)

Bundesball skrev:
tårnet skrev:Tak for det uddybende svar.. De vitaminpiller jeg tager hedder Longo vital hvilket er micro piller med urter i.. Anbefaldet dosis voksen er 2-3 om dagen.. :D

Pop du bare dine longo vital, det skader ikke. Om det så har en positiv virkning, det er en anden snak. Om ikke andet kan det have en placebo effekt :wink: Og det er vel også godt nok.

Nemlig.. Længe leve placebo effekten!! :8

jeg tager også et par af de der longo vital piller med urter hver dag, men jeg fordeler dem over hele dagen. Plejer at tage en om morgenen og en efter træning :) og ellers 2 fiskepiller om morgenen og til afstensmad :)
Faith, Focus, Finish
- L. Fitzgerald.
Brugeravatar

Geografisk sted: Albertslund

Træner her: FitnessDK Glostrup ApS

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 102.00
- Dødløft: 92.00

Tag dem præcis som i vil. Vi har ikke behov for et konstant flow af vitaminer eller andre nutrienter. Bare vi får et skud af dem en gang i mellem, er det rigeligt :)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster