Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 846
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 844

Følg bodybuilding.dk på

Er dette program overkill?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg er en tøs der elsker træning, og er pt. i gang med et fullbody program som jeg selv har strikket sammen, med lidt hjælp herinde fra.

Jeg kører det 3 gange ugen, og det ser således ud.

- squat 4x6 mandag/fredag. onsdag skifter jeg squat ud med dødløft 4x6
- db inc. bænk 3x8
- db flad bænk 3x8 eller flyers i kabeltårn 3x8
- pull-ups (overhånds greb) med 10kg. ekstra 3x10
- bent over rows 3x8
- shoulderpres 3x8
- lateral raise 3x8 (plejer at supersætte den her øvelse med nakke øvelse)
- mave = cable crunch og almindelig crunch + lidt evil wheel

hvis jeg gider og har tid, så kører jeg én iso biceps og én iso triceps øvelse. f.eks. db curls og dips/fransk pres

Jeg bruger ca. 90 minutter på dette pas, måske lidt hurtigere. Kommer an på om jeg fyrer afsted eller giver mig selv 3-4 minutter mellem hver øvelse. Men er det overkill? Jeg kan ikke finde ud af det. Kunne måske godt skrotte lateral raise, men vil bare gerne ramme kroppen så meget som muligt :(
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ser fint nok ud. Tror jeg ikke, du ødelægger dig selv med.
Men det kan du næsten bedre selv vurderer.
The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself.
Sir Richard Francis Burton (1821 - 1890)
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Det virker bestemt ikke til at være overkill.. Dog synes jeg du har for meget til overkroppen og ALT for lidt til underkroppen. Hvad med lidt mere til baglår, baller og læg? Squat 2 gange om ugen er heller ikke vanvittig meget til quads.. Dødløft giver selvfølgelig også lidt her, men det er nu begrænset..
Men okay, det afhænger selvfølgelig også af hvad du gerne vil fokusere på. Jeg synes bare piger bør fokusere meget på underkroppen :)

Geografisk sted: Århus

Træner her: Ultimate Gym

Logbog: Vis logbog

Min underkrop er faktisk meget godt med, men tak for inputtet :)

Men ja, du har helt ret.. Jeg løber dog rigtig meget, og mine legmuskler er ret store pga. kampsport, men jeg tror jeg begynder at smide noget mere træning til baglår ind, som du siger :)
Brugeravatar

Deyra skrev:Min underkrop er faktisk meget godt med, men tak for inputtet :)

Men ja, du har helt ret.. Jeg løber dog rigtig meget, og mine legmuskler er ret store pga. kampsport, men jeg tror jeg begynder at smide noget mere træning til baglår ind, som du siger :)

17974549.jpg

Couldn't help myself d:
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 145.00

Det er slet ikke overkill, men som der bliver sagt træner du for lidt ben. Den der med at løber har vi hørt mange gange før. Det gælder ikke som styrketræning. I dit program skal der ihvertfald være 2-3 benøvelser, så mindst 1/3 af programmet er til underkroppen.

Jeg vil også droppe en af brystøvelserne, fordi du har for meget pres i forhold til træk.
Brugeravatar

Træner her: DGI Huset i Vejle
AK Odin

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
- Squat: 112.50
- Dødløft: 120.00

Jeg kan ikke li store ben, og jeg må helst ikke få større lår end det jeg har nu. Så mister jeg nemlig mit modeljob, så jeg kan ikke rigtig gøre mere end det jeg gør nu.
Jeg er født med rigtige store legmuskler og lårbasser, så jeg må lige beherske mig lidt.

Det er derfor...
Brugeravatar

Deyra skrev:Jeg kan ikke li store ben, og jeg må helst ikke få større lår end det jeg har nu. Så mister jeg nemlig mit modeljob, så jeg kan ikke rigtig gøre mere end det jeg gør nu.
Jeg er født med rigtige store legmuskler og lårbasser, så jeg må lige beherske mig lidt.

Det er derfor...

Men du må gerne have store arme eller?
Brugeravatar

AK Odin

Styrkeliste

Jep.. jeg er nemlig model for et firma der sælger stiletter :) så der er aldrig fotos af overkroppen... smart :)

og mine ben er altså ganske fine.. tror ikke rigtig du forstår..
Brugeravatar

Deyra skrev:Jep.. jeg er nemlig model for et firma der sælger stiletter :) så der er aldrig fotos af overkroppen... smart :)

Hvis du synes det :)
Brugeravatar

AK Odin

Styrkeliste

Deyra skrev:Jep.. jeg er nemlig model for et firma der sælger stiletter :) så der er aldrig fotos af overkroppen... smart :)

Det er skam fair nok, hvis du ikke vil have større ben. Fred være med det. Bare keep in mind, at store ben ikke bare sådan kommer.. Det skal der sq kæmpes for, så at have flere benøvelser end du oprindeligt skrev giver ikke nødvendigvis store ben.. Hvis man ikke vil have dem, får man dem typisk heller ikke...

Geografisk sted: Århus

Træner her: Ultimate Gym

Deyra skrev:Jeg kan ikke li store ben, og jeg må helst ikke få større lår end det jeg har nu. Så mister jeg nemlig mit modeljob, så jeg kan ikke rigtig gøre mere end det jeg gør nu.

Det er derfor...

Dine ben vokser jo ikke bare lige pludselig, de får højst en pænere form. desuden vil du ikke bygge masse på dine ben med mindre du er i calorie overskud og går jeg ikke ud fra du er som model. Desuden har mænd meget højere testosterone levels end kvinder og da test er anabolsk og er essentielt for muskelopbygning vil det tage ufatteligt lang tid at opbygge så meget masse på dine ben som kvinde at det nærmest ikke vil komme til at ske.
Brugeravatar

Styrkeliste

Kasperjv skrev:

Det er derfor...

Dine ben vokser jo ikke bare lige pludselig, de får højst en pænere form. desuden vil du ikke bygge masse på dine ben med mindre du er i kalorie overskud og går jeg ikke ud fra du er som model. Desuden har mænd meget højere testosterone levels end kvinder og da test er anabolsk og er essentielt for muskelopbygning vil det tage ufatteligt lang tid at opbygge så meget masse på dine ben som kvinde at det nærmest ikke vil komme til at ske.
Brugeravatar

Styrkeliste

Kasperjv skrev:
Kasperjv skrev:

Det er derfor...

Dine ben vokser jo ikke bare lige pludselig, de får højst en pænere form. desuden vil du ikke bygge masse på dine ben med mindre du er i kalorie overskud og går jeg ikke ud fra du er som model. Desuden har mænd meget højere testosterone levels end kvinder og da test er anabolsk og er essentielt for muskelopbygning vil det tage ufatteligt lang tid at opbygge så meget masse på dine ben som kvinde at det nærmest ikke vil komme til at ske.
Brugeravatar

Styrkeliste

Deyra skrev:Min underkrop er faktisk meget godt med, men tak for inputtet :)

Hvad er det for noget kampsport du udøver ?
Brugeravatar

Reputation point: 5

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster