Inden nogen linker det, jeg har læst artiklen om kreatin herinde

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bosse101 skrev:Kreatin er harmløst. Det, der ikke optages i cellerne udskilles gennem afføringen. Anbefalingen er sat ved 3 gram, da det giver effekten af kreatin uden økonomisk spild. Få mener, at man bør indtage 10 gram om dagen, men det er vist ikke konsensus herinde.

koifishdk skrev:Bosse101 skrev:Kreatin er harmløst. Det, der ikke optages i cellerne udskilles gennem afføringen. Anbefalingen er sat ved 3 gram, da det giver effekten af kreatin uden økonomisk spild. Få mener, at man bør indtage 10 gram om dagen, men det er vist ikke konsensus herinde.
Synes bare der næsten overalt står "20g om dagen i 5 dage og så 3g dagligt"

kører du 3g om dagen eller 10g? Altså dig personligt. Fordi du sagde 3 og så sluttede du med at sige 10. My bad hvis jeg har misforstået noget
koifishdk skrev:Er lidt forvirret nukører du 3g om dagen eller 10g? Altså dig personligt. Fordi du sagde 3 og så sluttede du med at sige 10. My bad hvis jeg har misforstået noget

Bosse101 skrev:koifishdk skrev:Bosse101 skrev:Kreatin er harmløst. Det, der ikke optages i cellerne udskilles gennem afføringen. Anbefalingen er sat ved 3 gram, da det giver effekten af kreatin uden økonomisk spild. Få mener, at man bør indtage 10 gram om dagen, men det er vist ikke konsensus herinde.
Du kan jo gøre som du vil. Jeg har aldrig kørt loadingfase. Nogen siger, at man med tre gram om dagen først har et fuldt lager efter tre uger, og at loadingfasen kan forkorte perioden.
Sidst jeg supplerede med kreatin (10 g), havde jeg en mærkbar effekt på tre dage. Placebo? Måske. Jeg havde regnet med ingen effekt, så det taler i det mindste imod placebo.

Så medmindre man fx har problemer med leveren, tror jeg ikke det er farligt.
koifishdk skrev:Bosse101 skrev:koifishdk skrev:Bosse101 skrev:Kreatin er harmløst. Det, der ikke optages i cellerne udskilles gennem afføringen. Anbefalingen er sat ved 3 gram, da det giver effekten af kreatin uden økonomisk spild. Få mener, at man bør indtage 10 gram om dagen, men det er vist ikke konsensus herinde.
Du kan jo gøre som du vil. Jeg har aldrig kørt loadingfase. Nogen siger, at man med tre gram om dagen først har et fuldt lager efter tre uger, og at loadingfasen kan forkorte perioden.
Sidst jeg supplerede med kreatin (10 g), havde jeg en mærkbar effekt på tre dage. Placebo? Måske. Jeg havde regnet med ingen effekt, så det taler i det mindste imod placebo.
Altså du kørte konsekvent 10g dagligt? damn

trainerdude skrev:Jeg fik mål mine levertal for nogle år tilbage( var tilfældigvis lige efter en kreatin kur. ( fulgte pakkens anvisninger ift mængde) Jeg havde forhøjede levertal. Lægen bad mig stoppe med det, hvilket jeg så gjorde for at se det an. Fik taget ny prøve efter nogle uger, hvorefter det var normalt igen. Tog derefter en ny prøve, imens jeg var halvejs igennem et nyt kreatin forløb. Og igen var tallene forhøjede. Nogle vil argumentere for at det kan skyldes hvad som helst, og ikke nødvendigvis kun kreatinen. Men jeg finder det påfaldendeSå medmindre man fx har problemer med leveren, tror jeg ikke det er farligt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster