Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1597
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1594

Følg bodybuilding.dk på

Erfaring med gode kost tilskud.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Ja jeg skal snart til at bestille noget nyt protien pulver sidst købte jeg 5kg af noget der hedder Fast researh 85, det er jeg endenlig godt tilfreds med men tænke på om i kunne anbefale et andet mærke eller evt. havde erfaringer med denne hjemmeside: (link slettet) og nogle af deres produkter.

Hvad er formålet fks. med denne (link slettet)det bare ligesom normalt pulver bare i pille form??

Reputation point: 0

Geografisk sted: Copenhagen!!

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan

Det er ikke tilladt at linke til andre butikker end dem der sponsorerer siden. Jeg har slettet dine links. Du kan evt. smide noget info op omkring de piller du overvejer at købe samt evt et navn på dem. Det er ok.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri

Jeg vil ikke købe ved dem, da det ikke er ret lang tid siden, at de er blevet dømt for ulovlig salg af kosttilskud, hvor folk er blevet syge af nogen af deres produkter(dog var der ikke tale om proteinpulver, men det giver da stof til eftertanke).

Køb hellere ved http://www.bodyman.dk, http://www.bodylab.dk og http://www.fitnation.dk
Brugeravatar

Træner her: Struer Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 205.00

Kostplan: Ingen kostplan

Du kan evt. også læse denne tråd. Den handler handler om nogenlunde samme emne.

viewtopic.php?t=6381
Brugeravatar

Styrkeliste

Ok men inde på denne side har de også nogle lign. tabeletter http://www.bodyman.dk/shop/default.asp (Genesis Amino Acids 1900mg (325 tab)er det godt at tage sådan nogle ved siden af protien pulver elller skal man bare holde sig til protien pulver. Jeg køre et 3dags spilt program.

Geografisk sted: Copenhagen!!

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00

Galleri: Vis galleri (2)

Langt hen af vejen svarer de bare til proteinpulver i pilleform. Så køb noget kvalitetsvalleprotein i stedet for. Så får du mere for pengene.

Hvis det er for at kunne medbringe protein når du er på farten så vælg nogle proteinbarer i stedet for.
Brugeravatar

Styrkeliste

inzaneXs skrev:Langt hen af vejen svarer de bare til proteinpulver i pilleform. Så køb noget kvalitetsvalleprotein i stedet for. Så får du mere for pengene.

Hvis det er for at kunne medbringe protein når du er på farten så vælg nogle proteinbarer i stedet for.

Er der ikke noget med at Aminosyre pillerne har den fordel at de er lettere optagelige iforhold til proteinpulver? :? Eller husker jeg fuldstændig forkert? Da de er spaltet på en anden måde?
Bænkpres: 100kg - 5-4-2007
Squat: 120kg - 8-4-2007
Dødløft: 200kg - 11-4-2007
TOTAL: 420kg
Brugeravatar

Geografisk sted: Lånum, Jylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 200.00

Sagat skrev:
inzaneXs skrev:Langt hen af vejen svarer de bare til proteinpulver i pilleform. Så køb noget kvalitetsvalleprotein i stedet for. Så får du mere for pengene.

Er der ikke noget med at Aminosyre pillerne har den fordel at de er lettere optagelige iforhold til proteinpulver? :? Eller husker jeg fuldstændig forkert? Da de er spaltet på en anden måde?

Proteinpulver er opbygget af aminosyrer... Kroppen skal først spalte proteinerne til aminosyrer før de kan optages... Jeg har stadig ikke fundet ud af hvorfor nogle folk er så glad for aminosyrer i pilleform: så det kunne da være dejligt, hvis nogen kunne give mig et indblik i dette...
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00

Galleri: Vis galleri (19)

Tror at folk køber kosttilskud i pilleform ud fra bekvemmelighed. Det er let at spise piller og kræver ikke det store arbejde. At folk så vil betale mere for de samme produkter er deres egen sag. Så enten ren og skær bekvemmlighed eller uvidenhed om produktets egenskaber.
www.bodyman.dk - super fedt sted at handle.
Brugeravatar

mrfitness2007 skrev:Tror at folk køber kosttilskud i pilleform ud fra bekvemmelighed. Det er let at spise piller og kræver ikke det store arbejde. At folk så vil betale mere for de samme produkter er deres egen sag. Så enten ren og skær bekvemmlighed eller uvidenhed om produktets egenskaber.

Det var også nogenlunde det jeg kom frem til: men aminosyrer optages da hurtigere, og vil det ikke have en lettere negativ effekt, hvis vi ikke taler efter træning?

Eller er det ligemeget med hvor hurtig det bliver optaget, hvis man spiser hver 2. eller 3. time, da man så får nye proteiner/aminosyrer i kroppen?
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00

Galleri: Vis galleri (19)

For lige at svare på emnet, så findes der gode kosttilskud.

Har selv lige kørt en periode med Phosphagen Elite fra EAS, som er kreatin. Det smager super, og giver et godt pump.

EAS er, som det eneste brand i verden IOC (Den olympiske komite), certificeret som total dopingfri.

Hvad betyder det?
Det betyder at du som bruger af EAS produkter er sikret at deres produkter ikke indeholder stoffer som du kan blive testet positiv på. EAS produkter fremstilles i vandtætte beholdere så det er umuligt for fremmede stoffer at slippe ind. Udover det bliver samtlige batch testet alligevel for at være 100% sikker. Det kan vel give bodylab noget at tænke på!

Du kan selv tjekke dit/dine produkter på http://www.doping-free.com
Bænkpres: 140 kg
Squat: 150 kg
Dødløft: 180 kg
-----------
Sum: 470 kg.
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud