Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Exel skrev:Jeg skal til at købe noget Whey 80...
Hvis jeg køber det gennem sponsorerne her, koster det 599kr for 5kg + fragt...
Hvorfor skal jeg købe det til den pris, når man kan få noget der også hedder Whey 80 (bare fra et andet firma) til 399 for 5kg hos et andet firma???
Er der nogen der har en god grund?
Tak...

Cronoss skrev:Spørger man dumt, får man også dumme svar:
Du burde vælge hvad du ville. Vil du tabe dig, eller tage på?

Cronoss skrev:Hehe, jeg synes bare det er synd at se folk, der måske har muligheden for at blive dedikerede til deres sport, smide en stor del af muligheden for udvikling væk fordi man ikke kan bestemme sig for at gøre tingene i hver sin rækkefølge.
Det kommer naturligvis an på hvad du vil med din træning, men vil du havde optimalt udbytte, er der ingen tvivl om at du burde fokusere din træning noget mere. Ellers er det ret ligegyldigt om du køber det ene eller andet proteinpulver. Det er en så lille del af det store billede, at du burde bruge tiden på at struktere dit program og prioritere din træning.
Men husk nu: Blot min mening

Cronoss skrev:Ok, så du vil tabe dig?
Start med at finde dit ligevægtsindtag. Skriv alt hvad du spiser ned i en uge, og regn dig derfra frem til hvor mange kalorier du skal indtage hver dag for at holde din vægt. Cut derefter omkring 500 fra.
Eksempelvis er mit ligevægtsindtag mellem 3000-3500 kalorier, så når jeg bulker spiser jeg 4000-4500 kalorier, og når jeg cutter spiser jeg følgende: 3000-2500-2000 over en periode.
Kombineret med min træning, kan jeg komme ned på omkring 6-7% kropsfedt.
Du skal fortsætte med at træne ved siden af, så du ikke mister din muskelmasse.
Af proteinpulver, kommer det mest af alt an på din pengepung. Protein er protein, og du kan bruge begge. Jeg vil tro at de fleste bruger 80 Whey, men jeg er personligt meget glad for 95 Whey.

Cronoss skrev:Du skal tælle kalorier, protein, kulhydrater og fedt.
Og naturligvis også hvilke madvarer du spiser.
Mht. træning, synes jeg du bør køre et fullbody-program tre gange om ugen, med fokus på dødløft, squat og bænkpres. Hvad er dine stats?

Kåre skrev:Bodylab produkterne er uden sammenligning vores mest solgte produkter og er samtidig de produkter vi har den højeste genbestillingsrate på. Da vi i sin tid startede butikken havde vi et bredt udvalg af diverse proteintilskud. I dag har vi skåret kraftigt ned i udbuddet da det kun er Bodylab folk efterspørger.
Vi har tidligere fået tilbud om at forhandle diverse lav-pris mærker, men vi har vurderet, at vi simpelthen ikke kan stå inde for kvaliteten af disse produkter. Bla. har vi fået tilbud fra en polsk producent hvis priser tillod at vi kunne sælge 5 kg valleprotein til 349,- kr. Men vi vil gerne være kendte for at sælge produkter af høj kvalitet – ikke produkter der er mere egnede som dyrefoder end som tilskud til seriøse sportsfolk.
tcj skrev:
Hvis i solgte Maxim til samme pris som Bodylab, ville det jo være ligeså populær. Det er vel os et produkt i kan stå inde for!

tcj skrev:
Hvis i solgte Maxim til samme pris som Bodylab, ville det jo være ligeså populær. Det er vel os et produkt i kan stå inde for!

Hildir skrev:tcj skrev:
Hører Maxim og Bodylab under det samme firma?

8800 skrev:Hildir skrev:tcj skrev:
Hører Maxim og Bodylab under det samme firma?
Nope, bodyman forhandler blot begge produkter!
Tak, blev lige lidt forvirret 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster