Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BloodJunkie skrev:Animal Flex har jeg prøvet, og syntes ikke det hjålpede. Har haft problemer med knæene i lang tid, og efter en mega-dyr bøtte med million piller havde jeg det lige så slemt.
Men jeg vil så sige, at fiskeolie og magnesium har hjålpet lidt. Fik det at vide af en gammel mand at det kunne virke, og det gjorde det.
Bro-sience måske, men virker for mig.

wilkens skrev:BloodJunkie skrev:Animal Flex har jeg prøvet, og syntes ikke det hjålpede. Har haft problemer med knæene i lang tid, og efter en mega-dyr bøtte med million piller havde jeg det lige så slemt.
Men jeg vil så sige, at fiskeolie og magnesium har hjålpet lidt. Fik det at vide af en gammel mand at det kunne virke, og det gjorde det.
Okay tusind tak
Det er fordi jeg døjer med noget der sidder i klemme i lændet

BloodJunkie skrev:wilkens skrev:BloodJunkie skrev:Animal Flex har jeg prøvet, og syntes ikke det hjålpede. Har haft problemer med knæene i lang tid, og efter en mega-dyr bøtte med million piller havde jeg det lige så slemt.
Okay tusind tak
Det er fordi jeg døjer med noget der sidder i klemme i lændet
Gør det ondt ned gennem den ene balle og ind i låret?

BloodJunkie skrev:Alright, det var lidt af en "shot in the dark", da det kunne have været samme problem som jeg havde.
Har du snakke med en læge eller fys?

Saiph9000 skrev:Altså jeg har brugt Animal flex over lang tid nu. (skuldreskade) og så længe jeg tager det på daglig basis kan jeg intet mærke til den, går der derimod 4-5 dage uden så er den gal igen.. så for mig virker det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster