Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1709
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1706

Følg bodybuilding.dk på

Erfaringer med kreatin mono vs nitrat?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Er der nogen der har erfaringer med kreatin nitrat fra MusclePharm's Arnold serie?

Produktet får kun fine anmeldelser overalt jeg læser om det, men er det bedre end almindelig billig monohydrat? Jeg har både læst brugeres anmeldelser samt mere "videnskablige" anmeldelser samt set videoer på youtube og jeg kunne godt fristes til at prøve det for at se om effekten er så meget bedre end kreatin mono.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

De nye dyrere varianter af kreatin, der er kommet på market, har vist sig at have samme eller ofte dårligere optagelsesevne til trods for, at markedsføringen siger noget andet.
Hold dig bare til almindelig kreatin monohydrat. Det er billigere og har ofte bedre effekt.
Brugeravatar

Reputation point: 100

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Aarhus Athlet Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 217.50
- Dødløft: 277.50

Logbog: Vis logbog

AndreasR skrev:De nye dyrere varianter af kreatin, der er kommet på market, har vist sig at have samme eller ofte dårligere optagelsesevne til trods for, at markedsføringen siger noget andet.
Hold dig bare til almindelig kreatin monohydrat. Det er billigere og har ofte bedre effekt.

Forskellen er jo bare her at det nitrat de bruger er det samme som bruges under operationer af folk for at udvide der blodkar og der slet ikke er nogen tvivl om effekten på hospitalerne - det er nu det de har overført til dette produkt og det skulle jf. flere respekterede kilder ikke være helt dumt faktisk - så det er jo ikke bare kreatin med et nyt navn og en flot indpakning.

Det er derfor jeg vil høre om nogen har prøvet det OG prøvet almindelig mono til sammenligning?

bda skrev:
AndreasR skrev:De nye dyrere varianter af kreatin, der er kommet på market, har vist sig at have samme eller ofte dårligere optagelsesevne til trods for, at markedsføringen siger noget andet.

Forskellen er jo bare her at det nitrat de bruger er det samme som bruges under operationer af folk for at udvide der blodkar og der slet ikke er nogen tvivl om effekten på hospitalerne - det er nu det de har overført til dette produkt og det skulle jf. flere respekterede kilder ikke være helt dumt faktisk - så det er jo ikke bare kreatin med et nyt navn og en flot indpakning.

Det er derfor jeg vil høre om nogen har prøvet det OG prøvet almindelig mono til sammenligning?

Umildbart kan jeg ikke se hvordan det skulle have nogen betydning på selve effekten af kreatin. Den eneste betydning det kunne have er hurtigere optagelse, men her er der ikke tilstrækkelig data til at sige noget ifølge neutral kilde (Examine.com). Desuden optages almindelig kreatin monohydrat ganske fint.
Brugeravatar

Styrkeliste

bda skrev:

Jeg tvivler på at det er nitroglycerin de propper i produktet.
Herudover er nitroglycerin ikke velegnet til oralt indtag.
Sidst men ikke mindst er det svært for mig at se koblingen mellem indtag af kreatin og nitroglycerin, der især skaber kardilatation svarende til venerne. Nitroglycerins anvendes i sær til hjertesvigtpatienter (ikke specielt ofte til operationer) og dette faktum har jeg svært ved at se skulle høre hjemme i en diskussion om kreatin. Ja det er faktisk tåbeligt.

Reputation point: 65

Kostplan: Vis kostplan

Køb kreatin monohydrat, det er billigst og bedst. Win win.

Reputation point: 5

All right, det var ca det jeg ville høre. Synes der var nogle uvildige anmeldelser som kom med nogle ret gode argumenter for hvorfor det måske godt kunne virke.

Og tror ikke musclepharm vil sende en produkt på gaden der umiddelbart er ret underdoseret og er uden loading fase hvis det resulterede i en masse dårlig omtale pga manglende effekt.

Men jeg holder mig til (link slettet) eget billige mærke. Tak for svar

bda skrev:All right, det var ca det jeg ville høre. Synes der var nogle uvildige anmeldelser som kom med nogle ret gode argumenter for hvorfor det måske godt kunne virke.

Og tror ikke musclepharm vil sende en produkt på gaden der umiddelbart er ret underdoseret og er uden loading fase hvis det resulterede i en masse dårlig omtale pga manglende effekt.

Men jeg holder mig til (link slettet) eget billige mærke. Tak for svar

Der bliver sendt utallige kosttilskud på market uden nogen effekt. Så længe de kan overbevise forbrugeren om det virker er der penge i kassen. Derfor skal du altid være kritisk overfor nye og lovende produkter, specielt fra amerikanske producenter, da der ikke er samme bevisbyrde i USA som i Danmark :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Hej,

Jeg har hørt at de bruger testosteron på hospitalerne, og det skulle gøre mullerne større...

Jeg mener... hvordan er "de bruger det på hospitalerne til operationer" et argument for at proppe noget i et "kost-tilskud" som du har tænkt dig at indtage dagligt, uden den der sjove mand med en lang uddannelse (min var døbt Hr Læge) holder øje med hvad der sker?

For mig at se lyder det som at du gerne vil tage helbreds-risikoen ved at pumpe dig fuld af noget "ukendt" som en læge ville fraråde... Og så kan du lige så godt tage Anaboler eller Testoer.
Anabolerne kan du købe i Norge og det bliver ikke tjekket efter på de der billige DFDS mini cruises.

Så vidt jeg kan regne ud på indholdsfortegnelsen, vil du i øvrigt få en dosis over det anbefalede af Arnold Max-Gain Hospitals Nitrat, hvis du benytter den som Kreatin indtag og vil have den anbefalede Kreatin mængde fra andre Ren-Kreatin produkter...

God fornøjelse (eller hedder det held og lykke?).

Med venlig hilsen
Ieet

Forskellen er jo bare her at det nitrat de bruger er det samme som bruges under operationer af folk for at udvide der blodkar og der slet ikke er nogen tvivl om effekten på hospitalerne

Reputation point: 70

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster