Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

AndreasR skrev:De nye dyrere varianter af kreatin, der er kommet på market, har vist sig at have samme eller ofte dårligere optagelsesevne til trods for, at markedsføringen siger noget andet.
Hold dig bare til almindelig kreatin monohydrat. Det er billigere og har ofte bedre effekt.

bda skrev:AndreasR skrev:De nye dyrere varianter af kreatin, der er kommet på market, har vist sig at have samme eller ofte dårligere optagelsesevne til trods for, at markedsføringen siger noget andet.
Hold dig bare til almindelig kreatin monohydrat. Det er billigere og har ofte bedre effekt.
Forskellen er jo bare her at det nitrat de bruger er det samme som bruges under operationer af folk for at udvide der blodkar og der slet ikke er nogen tvivl om effekten på hospitalerne - det er nu det de har overført til dette produkt og det skulle jf. flere respekterede kilder ikke være helt dumt faktisk - så det er jo ikke bare kreatin med et nyt navn og en flot indpakning.
Det er derfor jeg vil høre om nogen har prøvet det OG prøvet almindelig mono til sammenligning?

bda skrev:
Forskellen er jo bare her at det nitrat de bruger er det samme som bruges under operationer af folk for at udvide der blodkar og der slet ikke er nogen tvivl om effekten på hospitalerne - det er nu det de har overført til dette produkt og det skulle jf. flere respekterede kilder ikke være helt dumt faktisk - så det er jo ikke bare kreatin med et nyt navn og en flot indpakning.
Det er derfor jeg vil høre om nogen har prøvet det OG prøvet almindelig mono til sammenligning?

bda skrev:All right, det var ca det jeg ville høre. Synes der var nogle uvildige anmeldelser som kom med nogle ret gode argumenter for hvorfor det måske godt kunne virke.
Og tror ikke musclepharm vil sende en produkt på gaden der umiddelbart er ret underdoseret og er uden loading fase hvis det resulterede i en masse dårlig omtale pga manglende effekt.
Men jeg holder mig til (link slettet) eget billige mærke. Tak for svar

Forskellen er jo bare her at det nitrat de bruger er det samme som bruges under operationer af folk for at udvide der blodkar og der slet ikke er nogen tvivl om effekten på hospitalerne

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster