Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

madein89 skrev:Stemte Benjamin Dickow idet jeg ønsker at give dansk politik et nyt friskt pust, der kan hamle op med den nuværende socialdemokratistiske populistiske sovs. I disse tider, hvor politikkerne misbruger catch-all princippet, der bl.a. manifisterede til helt nye højder ved aftenens grinagtige politiske show, er der brug for et definerbart og målrerret parti. Partiet har en latterlig fortid med en leder, der fremtstod som en klovn(respektere dog Khader), hvilket helt klart smitter af på valget. Men jeg spår dog partiet en fremtid, hvis troværdigheden kommer igen.

madein89 skrev:Stemte Benjamin Dickow idet jeg ønsker at give dansk politik et nyt friskt pust, der kan hamle op med den nuværende socialdemokratistiske populistiske sovs. I disse tider, hvor politikkerne misbruger catch-all princippet, - der bl.a. manifisterede sig til helt nye højder(troede virkelig ikke det kunne blive værre) ved aftenens grinagtige politiske show, - er der brug for et definerbart og målrerret parti, der trækker i en klar (og dejlig) retning. Partiet har en latterlig fortid med en leder, der fremtstod som en klovn(respektere dog Khader), hvilket helt klart smitter af på valget. Men jeg spår dog partiet en fremtid, hvis troværdigheden kommer igen. Der er i hvert fald i mine øjne hårdt brug for et liberalt parti.

8800 skrev:Er ked af at se SF går frem i en sådan grad og især en kvinde som Margrethe Auken kan få mit pis i kog.
Synes sku også Magrethe Auken er den største spade med en distræthed af olympiske dimensioner. Hun har været direkte pinlig i de seneste tv dækkede debatter. Omvendt bør man selvfølgelig ikke hæfte for meget ved hendes personlighed. Fatter bare ikke, hvordan det tilsyneladende kan gå så godt for hende, når hun er så uklar i mælet. En politikkers kommunikationsevne må vel alt andet lige være en vital faktor. Så det er lidt mærkeligt. Jeg har dog ikke noget at pege fingrer af, når det kommer til hendes politiske arbejde. Følger dog ikke så meget med mere. Synes efterhånden at dansk politik fremstår som mere eller mindre ligegyldig SAS-liga fodbold, som jeg ikke vil dykke til bunds i. Så hun sætter ikke ligefrem mit pis i kog
Griner bare lidt ad hende.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster