Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1688
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1686

Følg bodybuilding.dk på

European Bartender School - EBS

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Sidder lige og overvejer sådan et 4 ugers kursus hos EBS endnu engang og ville i den anledning høre om der er nogen herinde, der selv har været igennem (forbrugt/købt) tilsvarende eller kender nogen, der har. Jeg synes især det er et interessant emne hvorvidt "certifikatet" vil blive behjælpeligt med at få et arbejde som bartender efterfølgende, taget i betragtning af at jeg ikke vil have anden erfaring. Eller om det er ren money-making bullshit ?

Reputation point: 35

Geografisk sted: Svendborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

newbiepumper skrev:Sidder lige og overvejer sådan et 4 ugers kursus hos EBS endnu engang og ville i den anledning høre om der er nogen herinde, der selv har været igennem (forbrugt/købt) tilsvarende eller kender nogen, der har. Jeg synes især det er et interessant emne hvorvidt "certifikatet" vil blive behjælpeligt med at få et arbejde som bartender efterfølgende, taget i betragtning af at jeg ikke vil have anden erfaring. Eller om det er ren money-making bullshit ?

En af mine venner er lige blevet certificeret, og hans synes det var mega fedt, nærmest én stor fest, med beer pong konkurrencer og sådan noget. Da han lige er blevet certificeret, kan jeg dog ikke svare på hvad hans erfaring med arbejde bagefter er. :)
Brugeravatar

Reputation point: 25

Logbog: Ingen logbog

Det er altså ikke raketvidenskab, at servere drinks.
Det er spild af penge.
"Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life"
Brugeravatar

Reputation point: 155

Kostplan: Ingen kostplan

Fyrkat skrev:Det er altså ikke raketvidenskab, at servere drinks.
Det er spild af penge.

Du aner altså ikke, hvad du snakker om. Hvis man har ambitioner om at arbejde som bartender på en ordentlig bar, der ikke fodrer proletarer med elendige drinks, så er det ikke helt så lige til :-)

Reputation point: 0

BroBeans skrev:
Det er spild af penge.

Du aner altså ikke, hvad du snakker om. Hvis man har ambitioner om at arbejde som bartender på en ordentlig bar, der ikke fodrer proletarer med elendige drinks, så er det ikke helt så lige til :-)

Bartender kursus er nok noget af det mest prollede, du kan give dig til :)))
#TEAMSJONAS 2014 #Hejhejpik
I was 135 pounds and then I ate steroids for every meal then i weighed 500 pounds because I took hippo steroids and my biceps exploded and hippo muscle flew everywhere and landed on my grandmas face.

Reputation point: 260

lol. Spar dine penge.

Hvis du vil vaere baretender saa start som barback paa byens traveleste cocktail bar og arbejd dig op.

Geografisk sted: San Francisco

kender hverken din fortid eller fremtid.

men hvis du ikke har øvet dig, vil jeg anbefale det inden. Gør lidt forarbejde, øv dig hjemme specielt på diverse luksus drinks. Husk de fleste og mest almindelige uden ad inkl diverse luksuriøse.

Gør det for oplevelsen, gør det for din egen skyld, ikke fordi andre synes du er sej osv
Bartender kursus mv. kan du sagtens bruge i fremtiden. Selvfølgelig kan du det. Har en kammerat der har åbnet egen bar. Han har rejst rundt som bartender og det er et job som alt andet. Nogen steder bedre betalt end andre, alt afhængig af stil, sted, luksus, klasse osv osv

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Det er spild af penge.

tvivler på du aner hvad du snakker om. Medmindre du sidder hjemme i hytten hver lørdag og drikker Hansa pils, så bør du være klogere.

Prøv at tage på en mere luksuriøs bar eller et specielt og anderledes diskotek i forhold til crazy daisy.

kender dig ikke, men det lyder til du sejler i mokai og vodka juice. En dygtig bartender er svært at finde og en dygtig bartender kan tjene rigtig gode penge. I helt samme omfang som et andet almindeligt /anderledes hverdags job.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Hej

For det første så fedt med flere folk der vil arbejde i nattelivet. Tro mig når jeg siger i mangler.

du får lige for mine 2 øre og så håber jeg du vil tage det til kraftig overvejelse
Først får du lige hurtig min baggrund for mine påstande så du ikke tror jeg basere det på løs snak og hvad folk går og siger selvom de reelt intet indblik har i branchen.

Nå men min baggrund. Jeg kendte for nu 3,5 år siden en gut der var ældre som mig som besluttede sig for at overtage en bar. Efter kort tid spurgte han mig om jeg ville prøve at tage en vagt derinde og jeg takkede ja. Jeg har siden arbejdet på selvsamme bar i 3,5 år nu hvor 3 år af dem har været fuldtid. Jeg har desuden et yderst stort kendskab til branchen da man får mødt mange folk og udvekslet mange erfaringer og meninger. Efter godt et år blev jeg bestyrer på baren og har derfor taget stor del i den daglige drift. Dermed også til at ansætte folk. Men det kommer lidt længere nede :) Nå men efter 3,5 år kan jeg kalde mig partner på denne bar og gør det med en stolthed da jeg er kommet dertil af hårdt arbejde og ligger meget energi i det.
Udover det arbejder jeg desuden på hvad der kan betragtes som en af københavns travleste og mest hypede bare for tiden og lysten til branchen stiger dermed kun.

Nå men min mening er som følgende. Jeg vil KLART, UDEN TVIVL, UDEN TØVEN OG UDEN UNDTAGELSE fraråde alle der vil arbejde i branchen i at tage på den "uddannelse". Det er en meget grov påstand men ikke desto mindre er det hvad stortset alle ejere og bestyre mener. Folk får et helt forkert indtryk af branchen, hvad det handler om og hvorfor man skal gå ind i branchen. Folk der har været på det har typisk indtrykket af det alt sammen er fun and games og der vil jeg løfte sløret og sige nej. Der er mange hårde timer i branchen, man kommer sent hjem, man bliver lokket i fordærv og man får ikke altid hende pigen for ende af baren med hjem. kort sagt så får folk bare det helt forkerte holdning til tingene og så værst af alt, de er ikke ydmyge. Kan ikke understrege nok hvor vigtigt det er at være ydmyg og ikke tro man kommer med løsningen.

Nå men nok om det negative. Jeg vil klart anbefale alle at gøre sig et forsøg i branchen hvis de har lyst. Vi har det skide sjovt, du får venner for livet, et netværk som kan gavne med mange ting men dog er lønnen ikke altid til at prale med og ikke grunden til man skal gøre det.

Ps: Man kan godt få pigen for enden af baren med lidt øvelse og ved at lære stedet af kende og vide hvordan man skal dreje situationen.

Har 2 kammerater med bartender kursus. Den ene har blandt andet være på den glade viking og være bartender - fisse ja tak. Nu arbejder han på et par forskellige bare i københavn og han virkelig glad for det.

Hvis du vil arbejde som bartender skal man også have en "uddannelse" i, ingen gider at ansætte en der blot "laver drinks til fester", hvis du fører uddannelsen ud i livet så er jeg sikker på du bliver glad for det.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00