Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

er selv lige begyndt at være en del af logland. 
Stener skrev:Velkommen tilbage!er selv lige begyndt at være en del af logland.
Hvad er dit overordnede mål med din træning?

F E H skrev:Stener skrev:Velkommen tilbage!er selv lige begyndt at være en del af logland.
Tak skal du ha'!
altså først handler det om at smide mit fedt, så er på cut indtil fedtprocenten er iorden (først i sommeren håber jeg), men alt i alt vil jeg gerne have pakket en del masse på, og dog stadig være rimelig cut. Jeg er rimelig seriøs omkring træningen, og elsker at se mine fremskridt. altså drømme kroppen vil være noget i retning af Ulisses's krop http://www.google.dk/imgres?hl=da&biw=1 ... 4,s:0,i:93
PS: alder er tilføjet nu

Stener skrev:F E H skrev:Stener skrev:Velkommen tilbage!er selv lige begyndt at være en del af logland.
Tak skal du ha'!
altså først handler det om at smide mit fedt, så er på cut indtil fedtprocenten er iorden (først i sommeren håber jeg), men alt i alt vil jeg gerne have pakket en del masse på, og dog stadig være rimelig cut. Jeg er rimelig seriøs omkring træningen, og elsker at se mine fremskridt. altså drømme kroppen vil være noget i retning af Ulisses's krop http://www.google.dk/imgres?hl=da&biw=1 ... 4,s:0,i:93
PS: alder er tilføjet nu
Lyder som et fornuftigt mål - glæder mig til at se dig poste et billede lignende Ulisses!

F E H skrev:Super dag!!! Første dag i 117 år hvor jeg endelig kommer i gang igen, og rigtig fik gået til den
Træning 09-05-2012 Quads/Hamstrings
Leg Extension & Leg Curl (supersæt)
4 x 15 x 63 kg & 4 x 15 x 49,5 kg
Squat & Leg Curl (supersæt)
4 x 15 x 50 kg & 4 x 15 x 49,5 kg
Ben Press & Leg Curl (supersæt)
4 x 15 x 140 kg & 4 x 15 x 49,5 kg
Ben Press højt på pladen & Stiff Legged Dødløft
4 x 15 x 140 kg & 4 x 15 x 40 kg

CaliWali skrev:F E H skrev:Super dag!!! Første dag i 117 år hvor jeg endelig kommer i gang igen, og rigtig fik gået til den
Må man have lov at spørge, hvorfor du kører disse øvelser i den rækkefølge du gør? "Normalt" ville squat da komme først, efterfulgt at SLDL?
Lige nu følger jeg bare et program, og i følge dette program, er det den rækkefølge øvelserne bliver lavet i 

F E H skrev:CaliWali skrev:F E H skrev:Super dag!!! Første dag i 117 år hvor jeg endelig kommer i gang igen, og rigtig fik gået til den
Må man have lov at spørge, hvorfor du kører disse øvelser i den rækkefølge du gør? "Normalt" ville squat da komme først, efterfulgt at SLDL?
Ærlig talt kan jeg ikke rigtig fortælle dig hvorfor jeg tager øvelserne i præcis den rækkefølge jeg gør.Lige nu følger jeg bare et program, og i følge dette program, er det den rækkefølge øvelserne bliver lavet i
Bedre svar har jeg desværre ikke

CaliWali skrev:Vanvittig volumen du kører med! Jeg tager de 40kg i military den 1 juni, det kan jeg mærke! Jeg vil endda undlade at køre øvelsen indtil da, bare for at blære mig xD

CaliWali skrev:God idé at gå tilbage til det basale og så bare gi' den 100% gas, hver gang! I like that!![]()
Hvor i landet befinder/træner du egentlig?

CaliWali skrev:Håber ikke det er noget alvorligt! Du må lige skrive, hva doktormanden siger...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster