Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1102
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1100

Følg bodybuilding.dk på

Få fedt til muskler

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej

Jeg er en dreng på 17 år, som er 175 cm høj. Jeg har de seneste på år døjet med anoreksi, som jeg bar været i behandling for, men nu er ude af. Jeg har derfor taget en del kilo på i fedt, og vejer nu 63 kilo, hvilket for mig er en fin vægt. Jeg har dog det ønske at få omdannet noget af alt fedtet til muskler, men jeg vil og må ikke tabe mig. Hvordan kan det lade sig gøre for mig?
Jeg spiller fodbold 3 gange i ugen, hvilket jeg vil begynde og supplere med 2-3 ugentlige fullbody styrketræninger. Samtidig cykler jeg til og fra skole, ca. 10 km, 4 gange i ugen. Håber nogen kan hjælpe mig med råd til at få en krop med flere muskler, og mindre fedt, men ikke en tyndere krop.

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

lass5999 skrev:Hej

Jeg er en dreng på 17 år, som er 175 cm høj. Jeg har de seneste på år døjet med anoreksi, som jeg bar været i behandling for, men nu er ude af. Jeg har derfor taget en del kilo på i fedt, og vejer nu 63 kilo, hvilket for mig er en fin vægt. Jeg har dog det ønske at få omdannet noget af alt fedtet til muskler, men jeg vil og må ikke tabe mig. Hvordan kan det lade sig gøre for mig?
Jeg spiller fodbold 3 gange i ugen, hvilket jeg vil begynde og supplere med 2-3 ugentlige fullbody styrketræninger. Samtidig cykler jeg til og fra skole, ca. 10 km, 4 gange i ugen. Håber nogen kan hjælpe mig med råd til at få en krop med flere muskler, og mindre fedt, men ikke en tyndere krop.

har ikke lige tid til at komme med et længere svar, men når du starter på styrketræning vil du formentligt tabe dig i starten men det vender efter et stykke tid så du tager påå igen :)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 93.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 175.00

Du kan ikke omdanne fedt til muskler.

Du kan opbygge muskler, hvilket indebærer en vægtøgning eller du kan forsøge at tabe fedt og bevare muskelmassen, hvilket indebærer en reduktion i din vægt.

For nogle nybegyndere er det muligt, at opbygge muskelmasse og smide lidt fedt, men man bør ikke spekulere i det.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)

newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
læs dette topic, der står der hvad du skal bruge :)
du kan desværre ikke omdanne fedt til muskler eller omvendt, eftersom muskler er lavet at protein og fedt er lavet af.. fedt!
det du skal kigge på er bulk, hvor du spiser over dit ligevægtsindtag og dermed tager på. hvis det kombineres med vægttræning danner du samtidig ny muskelmasse.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 103.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster