Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 832
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 830

Følg bodybuilding.dk på

Fat Gripz & armtræning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej gutter og guttinder.

Jeg har smidt denne tråd i begynder forummet, så håber ikke, at jeg får for meget høvl eftersom "ingen spørgsmål er dumme spørgsmål".

Tager vi en fyr som Charles Poliquin, så siger han at for at bygge store biceps, skal du bygge store underarme. Eftersom jo stærkere de omkringværende muskler er, jo mere/hårdere kan du flexe/squeeze den pågældende muskel, i dette tilfælde bicepsen.

Jeg går og er ved at finde ud af mine starts vægte til programmet større arme på 12 uger, med de 4 trænings dage om ugen og 2 af dem til biceps. Når jeg så smider mine fatgripz på stangen får at spænde mere i underarmen når jeg løfter, for derefter at kunne flexe biceps hårdere mærker jeg ingenting... Eller det skal siges at i CG BB Preachercurls gør jeg. Men når jeg bevæger mg over i den stående BB curls mærker jeg intet i bicepsen. Ligegyldigt om det er EZ-stang eller normal.
Så mit spørgsmål er, vil jeg kunne skifte de 10x10 BB-curls ud med 10x10 Seated Incline DB Curls, hvor jeg virkelig kan føle bicepsen brænde og arbejde.

Beklager hvis min grammatik eller ord opstilling er forkert, men da jeg bor i Spanien halter den lidt.

- J

fatgripz.com
charlespoliquin.com
bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/stoerrearmepaa12uger.php

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan