Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Hvorfor skal der en fullbody dag ind om onsdagen?

anonymG skrev:peter n skrev:Hvorfor skal der en fullbody dag ind om onsdagen?
øget frekvens.

anonymG skrev:peter n skrev:Hvorfor skal der en fullbody dag ind om onsdagen?
øget frekvens.

peter n skrev:anonymG skrev:peter n skrev:Hvorfor skal der en fullbody dag ind om onsdagen?
øget frekvens.
Der er noget der kan tyde på, at man ikke helt tager sine tirsdagssquats og dødløft helt seriøst nok.

peter n skrev:anonymG skrev:peter n skrev:Hvorfor skal der en fullbody dag ind om onsdagen?
øget frekvens.
Så er der noget der kan tyde på, at man ikke helt tager sine tirsdagssquats og dødløft helt seriøst nok.

SMJTAK skrev:anonymG skrev:peter n skrev:Hvorfor skal der en fullbody dag ind om onsdagen?
øget frekvens.
Nemlig, det var ihvertfald det jeg tænkte.

peter n skrev:SMJTAK skrev:anonymG skrev:peter n skrev:Hvorfor skal der en fullbody dag ind om onsdagen?
øget frekvens.
Er det pga, at u er utilfreds med dine resultater, eller fordi du keder dig om onsdagen?

SMJTAK skrev:peter n skrev:SMJTAK skrev:anonymG skrev:peter n skrev:Hvorfor skal der en fullbody dag ind om onsdagen?
øget frekvens.
Er det pga, at u er utilfreds med dine resultater, eller fordi du keder dig om onsdagen?
Jeg keder mig om onsdagen ja, har det tid til overs og vil da gerne have bedrer resultater Derfor spørg jeg om i måske kunne hjælpe.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster