Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Don_Q skrev:Hej, BB.dk
Jeg vejer ca. 56 kg og er 169 høj. Jeg begyndte at snuse til styrketræning og fitness for snart to år siden, og det har været mest seriøst det seneste år. For at år siden vejede jeg ca. 45 kg.
Jeg har det meste af tiden gået og regnet med at min fedtprocent var 15-20% alene af den grund at jeg ikke kunne se nogle af mine abs. Men for ca. 4 måneder siden blev min fedtprocent målt af et eletrisk apparat, som del af et projekt i skolen og den viste at jeg havde 6% fedt. Det lyder måske godt, men for mig var det et slap-in-the-face. 6% fedt, 1½ år styrketræning + 8 måneder seriøs med proteinpulver og sund kost og alligevel ingen synlige abs. Når jeg mærker efter, er der ca. 3 cm fedt og hud, over mine abs.
Er de 6% virkelig samlet lige præcis på mavsen?![]()
Hvordan kan det være?
På forhånd, tak for råd og etc.

Oliva skrev:Don_Q skrev:Hej, BB.dk
Jeg vejer ca. 56 kg og er 169 høj. Jeg begyndte at snuse til styrketræning og fitness for snart to år siden, og det har været mest seriøst det seneste år. For at år siden vejede jeg ca. 45 kg.
Jeg har det meste af tiden gået og regnet med at min fedtprocent var 15-20% alene af den grund at jeg ikke kunne se nogle af mine abs. Men for ca. 4 måneder siden blev min fedtprocent målt af et eletrisk apparat, som del af et projekt i skolen og den viste at jeg havde 6% fedt. Det lyder måske godt, men for mig var det et slap-in-the-face. 6% fedt, 1½ år styrketræning + 8 måneder seriøs med proteinpulver og sund kost og alligevel ingen synlige abs. Når jeg mærker efter, er der ca. 3 cm fedt og hud, over mine abs.
Er de 6% virkelig samlet lige præcis på mavsen?![]()
Hvordan kan det være?
På forhånd, tak for råd og etc.
Man begynder 'som en tommelfinger regel' at få synlige abs, når fedt% er under 10..
Så nej tror ikke din fedt% er 6..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster