Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kolditz skrev:Det med om den er oppustet eller om det er fedt, kan du forhåbenligt se i spejelet, ellers prøv at tage et par billeder så vi kan bedømme det. Ellers er der jo også den mulighed at du kan måle din fedt% med en fedttang.

kll skrev:Kolditz skrev:Det med om den er oppustet eller om det er fedt, kan du forhåbenligt se i spejelet, ellers prøv at tage et par billeder så vi kan bedømme det. Ellers er der jo også den mulighed at du kan måle din fedt% med en fedttang.
Jeg syntes selv det ligner fedt, da huden virker sådan blæverede, når jeg bukker lidt sammen, men når jeg står op er der intet at se på huden, andet end at maven buler ud.
Men kan man have større fedt procent på maven end resten af kroppen?

Kolditz skrev:Okay. Måske du bare er lidt hysterisk, 65kg til en højde af 180 er ikke ret meget.
Du kan have mere fedt på nogle bestemte steder på kroppen, det kommer an på hvor det ophoper sig henne, så det kan du sådan set godt, men om det hedder højere fedt% ved jeg ikke.

-igor- skrev:Der er tydeligt tale om fedt, havde det været en oppustet mave så ville den stadig være lige mærkerret bare større i omfang.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster