Tænkte på hvor langt fedtprocenten skal ned før man har vaskebræt? Ved godt man ikke kan komme med et konkret svar, men ca.?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hamudenben skrev:Du har jo næsten selv svaret på det. Man kan ikke komme med et konkret svar. I princippet kan du godt have vaskebræt med relativ høj fedtprocent, hvis du blot har veltrænede mavemuskler.

MC skrev:hamudenben skrev:Du har jo næsten selv svaret på det. Man kan ikke komme med et konkret svar. I princippet kan du godt have vaskebræt med relativ høj fedtprocent, hvis du blot har veltrænede mavemuskler.
Det er nu ikke helt rigtigt...
Man plejer at sige at ved en fedtprocent omkring 10% vil væskebrættet være forholdsvis synligt.

J-S-O skrev:MC skrev:hamudenben skrev:Du har jo næsten selv svaret på det. Man kan ikke komme med et konkret svar. I princippet kan du godt have vaskebræt med relativ høj fedtprocent, hvis du blot har veltrænede mavemuskler.
Det er nu ikke helt rigtigt...
Man plejer at sige at ved en fedtprocent omkring 10% vil væskebrættet være forholdsvis synligt.
Men det afhænger dog alligevel af hvor veludviklet mavemuskulaturen er, så derfor synes jeg egentlig svaret var ganske udmærket! Hvis man ikke har skyggen af mavemuskulatur, så vil en fedtprocent på 10 måske ikke engang være nok, men derimod kan man godt gå rundt med den sygeste mavemuskulatur med en fedtprocent på 15! Desuden, så afhænger det jo også af hvordan fedtet sætter sig på det enkelte individ; min ryg er eksemeplvis forholdsvis cut i forhold til maven - andre oplever måske det modsatte...

David T skrev:Hmm den med de 10% tror jeg ikke holder, det kommer an på flere ting som allerede er blevet nævnt.
Min fedt% er ikke under 15% og jeg kan se 90% af min six pack (de 2 nederste er ikke helt rundet af). Jeg træner sjældent mave, men når jeg gør er det næsten altid cable crunch så tungt som muligt. Så tror klart mavemusklerne's størrelse er en vigtig faktor.
Pyt med procenterne, spejlet lyver ikke

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster