Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Foram Rolling er altid en god idé. Både før, efter og imellem træninger.
Mht. selve rolleren, så køb et PVC rør fra byggemarkedet. Det koster næsten intet. Du kan selv polstre det hvis du ønsker.

Kidd skrev:Mit squat og dødløft er blevet meget bedre efter jeg er begyndt at rolle, både med en dedikeret rør til det og små bolde. Bruger det dagligt.
Startede selv ud med the grid. Firmaet hedder vidst trigger point. Nu er den dog ikke hård nok på nogle områder, og så bruger jeg bolde.

Kelto10 skrev:Pind skrev:Foram Rolling er altid en god idé. Både før, efter og imellem træninger.
Mht. selve rolleren, så køb et PVC rør fra byggemarkedet. Det koster næsten intet. Du kan selv polstre det hvis du ønsker.
Kan man virkelige bruge sådan et? Kan du give mig et link?
Evt sådan en her? http://www.multikoeb.dk/kloakroer-110-m ... isn4-p8329 Men er den ikke for kort?

Fyrkat skrev:Jeg vil ligesom Pind, foreslå at du laver din egen.
Se evt. den her tut:

Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

MadzP92 skrev:Fyrkat skrev:Jeg vil ligesom Pind, foreslå at du laver din egen.
Se evt. den her tut:
Jeg lavede min egen med et gammelt liggeunderlag og gaffa. Det er alt for blødt. Hvad er det der Hockey tape?, hvad hedder det på dansk og hvor kan jeg få det?

Pind skrev:MadzP92 skrev:Fyrkat skrev:Jeg vil ligesom Pind, foreslå at du laver din egen.
Se evt. den her tut:
Jeg lavede min egen med et gammelt liggeunderlag og gaffa. Det er alt for blødt. Hvad er det der Hockey tape?, hvad hedder det på dansk og hvor kan jeg få det?
http://www.skatepro.dk/277-3545.htm
Hvis du kun har lavet det af liggeunderlag og gaffa, uden PVC røret, så er der sgu ikke noget at sige til det er for blødt. Klip liggeunderlaget til i passende størrelse og brug sportstape eller som han gør i videoen hockey tape, til at fastgøre det til PVC røret i stedet..
. Derfor jeg overvejede denne løsning. (skal siges jeg bruger et normalt pvc rør i min klub). Men tak for linket! Skal have lavet mig sådan en som i videoen så 

Pind skrev:Jeg bruger selv et lign. det i videoen, uden tape. Det fungere fint at rulle på. Så tape er slet ikke nødvendigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster