Godt nok lang tid siden, jeg har skrevet et indlæg, men har brug for lidt ekspert råd!

Lidt om mig:
Jeg har trænet i lidt over 1,5 år. Jeg er gået fra at veje 130 kilo (Sommer 2012), med en fedt % på minimum 30, til nu at veje 93 kilo. Hvis jeg selv skulle sige det, står jeg nu meget godt, i forhold til hvordan jeg så ud for 2 år siden! Jeg har ikke 100% styr på kosten, men sørger for at indtage tilstrækkelig protein, kulhydrater og fedt. Derudover får jeg nogle vitamin piller og fiskeolie ved siden af.
Situationen er den, at jeg spiller fodbold med mine drenge, og har af den grund ikke lige så meget tid til at træne, som jeg før har haft. Jeg har i lang tid kørt et 3-split program, som jeg syntes har givet rigtig godt. Men da jeg, som sagt ikke har mulighed for at træne lige så tit som førhen, så ville jeg nok ikke få det maksimale ud af et 3 split. Jeg tænkte derfor på, om jeg ville kunne vokse med et fullbody? Selvfølgelig ville jeg kunne vokse, men ville jeg kunne få maksimalt ud af et fullbody eller ville i foreslå et split program?