Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 867
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 866

Følg bodybuilding.dk på

Fodbold med drengene og fullbody

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB.

Godt nok lang tid siden, jeg har skrevet et indlæg, men har brug for lidt ekspert råd! :)

Lidt om mig:
Jeg har trænet i lidt over 1,5 år. Jeg er gået fra at veje 130 kilo (Sommer 2012), med en fedt % på minimum 30, til nu at veje 93 kilo. Hvis jeg selv skulle sige det, står jeg nu meget godt, i forhold til hvordan jeg så ud for 2 år siden! Jeg har ikke 100% styr på kosten, men sørger for at indtage tilstrækkelig protein, kulhydrater og fedt. Derudover får jeg nogle vitamin piller og fiskeolie ved siden af.

Situationen er den, at jeg spiller fodbold med mine drenge, og har af den grund ikke lige så meget tid til at træne, som jeg før har haft. Jeg har i lang tid kørt et 3-split program, som jeg syntes har givet rigtig godt. Men da jeg, som sagt ikke har mulighed for at træne lige så tit som førhen, så ville jeg nok ikke få det maksimale ud af et 3 split. Jeg tænkte derfor på, om jeg ville kunne vokse med et fullbody? Selvfølgelig ville jeg kunne vokse, men ville jeg kunne få maksimalt ud af et fullbody eller ville i foreslå et split program?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Selvfølgelig kan du få væsentlige resultater med et fullbody, såfremt det er opbygget optimalt. Du kunne evt. prøve en omgang sheiko, også bare for at få prøvet noget nyt.

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Når du træner 3 dage om ugen (fullbody er som regel 3x ugentligt) i stedet for 6 (går ud fra du kørte dit 3-split igennem 2 gange på en uge), så træner du hver muskel 3 gange om ugen, i stedet for 2.

Du får så ikke samme load hver gang, men du træner musklerne oftere.

Du kan skrue på hvor ofte og hvor hårdt du træner musklen, og ved fullbody træner du musklerne oftere (pr muskel), men måske ikke så mange sæt pr muskel, hvorimod du ved et 3-split træner musklerne færre gange pr uge, men med flere sæt. Så det jeg prøver at komme frem til er, at du sagtens kan få gode resultater med et fullbody 3x ugentligt :)

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster