Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1133
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1130

Følg bodybuilding.dk på

Fokus på teknik

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg begynder at træne igen fra i morgen, efter en pause på 1-2 uger, pga overbelastning i rotator cuff, og vil have noget fokus på teknik her i starten. Da jeg begyndte og træne, ville ikke løfte lav vægt da det jo så dumt ud, så var man jo svag. Men det vil jeg skide på nu, nu skal jeg have den teknik rettet.

Jeg begynder på at træne mit nye 2 split mandag, og har fokus på basisøvelser da jeg bedste kan lide dem.

Jeg kører normalt 16 kg i DB inc press, men går ned til 8 eller 9 kg. For at få teknikken på plads, også eller stige og det samme i yates row 25 kg starter jeg med. Military press starter jeg med 20 kg, da jeg lige vil holde fokus på teknik.

Regner med at at stige 2.5 kg om ugen, i yates row, og det samme i military press, er i tvivl med hvordan jeg skal stige DB inc press?

jeg kan vel godt få muskelmasse, selvom jeg kører teknik og stiger derfra?
Sidst rettet af boosie 17. feb 2013, 12:42, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Så længe dine muskler bliver stimuleret, du får nok protein og ligger i kcal overskud, så tror jeg nok du skal få noget ud af det..

Men dit andet spørgsmål forstår jeg slet ikke..
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

er rettet

Det giver stadig ikke mening.. Hvorfor ikke stige når din teknik er på plads frem for at sige 2½kg om ugen? .. At træne teknik handler ikke bare om at tage mindre kilo på og løfte..
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00

Det siger jeg da heller ikke nogen steder, jeg skriver at jeg vil have FOKUS på teknik, også ellers stige 2.5 kg pr uge. Så kg komme på samtidig med min teknik bliver bedre, også er jeg tvivl hvordan jeg bør stige i DB :)

boosie skrev:Jeg begynder at træne igen fra i morgen, efter en pause på 1-2 uger, pga overbelastning i rotator cuff, og vil have noget fokus på teknik her i starten. Da jeg begyndte og træne, ville ikke løfte lav vægt da det jo så dumt ud, så var man jo svag. Men det vil jeg skide på nu, nu skal jeg have den teknik rettet.

Jeg begynder på at træne mit nye 2 split mandag, og har fokus på basisøvelser da jeg bedste kan lide dem.

Jeg kører normalt 16 kg i DB inc press, men går ned til 8 eller 9 kg. For at få teknikken på plads, også eller stige og det samme i yates row 25 kg starter jeg med. Military press starter jeg med 20 kg, da jeg lige vil holde fokus på teknik.

Regner med at at stige 2.5 kg om ugen, i yates row, og det samme i military press, er i tvivl med hvordan jeg skal stige DB inc press?

jeg kan vel godt få muskelmasse, selvom jeg kører teknik og stiger derfra?

Du kan også gaine muskelmasse selvom du ikke har styr på teknikken, det skader bare kroppen på længere sigt.. Det er kosten spiller ind her.

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster