Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TrexMode skrev:Antaget at du har cuttet siden midt-februar har du cuttet cirka 12 uger. Du har tabt dig 6kg fra 81 til 75. Det er 0,5kg om ugen. Det er fint. Hvorfor tænker du at øge kalorieindtaget? Mister du meget styrke?

Mikael skrev:Umiddelbart ser dit fedtndtag for lavt ud. Ud fra det du skrive får du vel ~25g dagligt, og normalt anbefales det at spise minimum 0.8g/kg dagligt.

bemyguest skrev:TrexMode skrev:Antaget at du har cuttet siden midt-februar har du cuttet cirka 12 uger. Du har tabt dig 6kg fra 81 til 75. Det er 0,5kg om ugen. Det er fint. Hvorfor tænker du at øge kalorieindtaget? Mister du meget styrke?
Du har nok egentlig meget ret, det er federe når man hører hvad andre har at sige.
Mht øgningen af kalorie indtaget, så føler jeg bare generelt at jeg læser at drenge/mænd skal spise meget mere under cut, men det har nok noget at gøre med at mine forældre valgte at jeg ikke skulle være højere end 1.69/1.70 -
Min styrke har egentlig været den samme under cut siden februar/marts, nogen dage kan jeg tage mere end andre, men det ligger sådan set rimeligt stabilt, er det OK under et cut? Har læst mig frem til at man ikke kan øge overdrevet meget under cut, tværtimod.
Tak for svaret.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster