passer det her.. http://www.altomkost.dk/Viden_om/Foedev ... orside.htm
jeg plejer at spise mellen 2-3 æg om dagen, og kan ikk se, eller mærke noget skadeligt ved det .
er det nogen som ved om det er sandt.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mikkel_baech skrev:jeg får personligt ret ofte i lange perioder 5-6 øg om dagen og har også fået målt kolestorol og blodværdier under disse perioder og har altid lagt meget fint overall. som min læge siger: tror ik normale mennesker skal bekymre sig om kolesterol, problemet er at folk tror de er proffer fordi de træner lidt.

Moqensen skrev:mikkel_baech skrev:jeg får personligt ret ofte i lange perioder 5-6 øg om dagen og har også fået målt kolestorol og blodværdier under disse perioder og har altid lagt meget fint overall. som min læge siger: tror ik normale mennesker skal bekymre sig om kolesterol, problemet er at folk tror de er proffer fordi de træner lidt.
Hvad har folks selvopfattelse at gøre med kolesterol tal?

mikkel_baech skrev:Moqensen skrev:mikkel_baech skrev:jeg får personligt ret ofte i lange perioder 5-6 øg om dagen og har også fået målt kolestorol og blodværdier under disse perioder og har altid lagt meget fint overall. som min læge siger: tror ik normale mennesker skal bekymre sig om kolesterol, problemet er at folk tror de er proffer fordi de træner lidt.
hvad mener du?

Moqensen skrev:mikkel_baech skrev:Moqensen skrev:mikkel_baech skrev:jeg får personligt ret ofte i lange perioder 5-6 øg om dagen og har også fået målt kolestorol og blodværdier under disse perioder og har altid lagt meget fint overall. som min læge siger: tror ik normale mennesker skal bekymre sig om kolesterol, problemet er at folk tror de er proffer fordi de træner lidt.
hvad mener du?
Du skriver at "problemet er at folk tror de er proffer fordi de træner lidt"

mikkel_baech skrev:Moqensen skrev:mikkel_baech skrev:Moqensen skrev:mikkel_baech skrev:jeg får personligt ret ofte i lange perioder 5-6 øg om dagen og har også fået målt kolestorol og blodværdier under disse perioder og har altid lagt meget fint overall. som min læge siger: tror ik normale mennesker skal bekymre sig om kolesterol, problemet er at folk tror de er proffer fordi de træner lidt.
hvad mener du?
Du skriver at "problemet er at folk tror de er proffer fordi de træner lidt"
nu er jeg meddet var en del af det min læge sagde, der havde været flere unge mennesker forbi og spørge om der nu skete noget ved at spise æg nu hvor de var begyndt at træne og den slags, så han har flere gange måtte fortælle at der altså ikke er noget galt med at spise nogle æg.
han sagde det, tror jeg, fordi det kun er unge der er begyndt at træne der har spurgt om det. ligesom nybegyndere der tror de vil blive mere swole fordi de begynder på protein, og ikke forstår at det blot er fordi de indtager mere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster