Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bork skrev:Altså man bliver ikke stor på hot dog pølser
Jeg ville være mere interesseret i at se noget ordentlig mad på dit skema. Istedet for cornflakes så noget fiber müsli eller havregryn.

Egebo skrev:Bork skrev:Altså man bliver ikke stor på hot dog pølser
Jeg ville være mere interesseret i at se noget ordentlig mad på dit skema. Istedet for cornflakes så noget fiber müsli eller havregryn.
jeg spiser i kantine på arbejdet hver dag, så jeg er desværre ikke selv herre over menuen.

Egebo skrev:Bork skrev:Altså man bliver ikke stor på hot dog pølser
jeg spiser i kantine på arbejdet hver dag, så jeg er desværre ikke selv herre over menuen.

mathias1989 skrev:Er dit problem at du ikke tager på selvom du spiser en masse?
Eller er det hvad du ser i spejlet du er utilfreds med?
Når du bulker tager du jo også fedt på.
En cuttet person på 90kg vil altid se større ud end en godt bulket person på 100kg.
Når jeg selv bulker syntes jeg også at jeg tit ser kvabset og dellet ud, og så får du hurtigt følelsen af at bulk bare gør det hele værre. Når jeg kigger i spejlet tænker jeg "træner han?"
Men hvilken fremgang er du utilfreds med?
Er det fremgangen på vægten eller spejlet?
Du er forresten godt klar over at du på en træningsdag ligger 1500 kcal over dit ligevægtsindtag ikke?
Det er lige i overkanten

Bork skrev:Egebo skrev:Bork skrev:Altså man bliver ikke stor på hot dog pølser
Jeg står da hver dag og laver mad til hele næste dag, så jeg ikke falder i

Egebo skrev:Bork skrev:Egebo skrev:Bork skrev:Altså man bliver ikke stor på hot dog pølser
Jeg står da hver dag og laver mad til hele næste dag, så jeg ikke falder i
Normalt er maden sund nok i vore kantine.
Pølseretten var bare et eksempel fra en dag hvor jeg kan huske hvad jeg spiste.
Jeg har førhen lavet min mad hjemmefra, men blev træt af det i længden. Min korte fritid og ringe madlavnings egenskaber gjorde at det blev det amme stort set hver dag.

Bork skrev:Jeg æder det samme hver dag, det eneste som ændrer sig er aftensmaden.
Anyway hvis du ikke tager på så spiser du ikke nok, simple as.

Nick187 skrev:Hvorfor ikke skummetmælk ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster