Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

StefanM skrev:Hold op med at komme med undskyldninger for dig selv og spis noget mad.
Faktisk, når du om lidt vil brokke dig over det her indlæg, så lad være, og brug tiden på at spise i stedet for.

adel skrev:stefan´m dit indlæg kan jeg ikke brug til noget for hvis du læser ovenstående havde jeg tænkt på at få en mere klar kommentar om hvilket øvelse jeg skulle køre og hvornår i syntes jeg skulle tage wheight gainer hvis jeg skulle det

adel skrev:som jeg sagde først så kan ikke skrive en nøjagtig kostplan op da det er forskelligt fra dag til dag. dog så spiser jeg meget ris,tun, kød o.s.v spiser alså kun sundt mad med proteinrigt mad, okay men til hensyn så kunne jeg godt tænke mig flere øvelser hvis du læser ovenstående, fordi at jeg går f.eks dag 1 2 omgange altså jeg køre programmet det samme i 2 omgange

adel skrev:ryan det er oppe til dig hvis du ville hjælpe men ja som sagt hvis du ikke gider så skrid altså har sku ikke brug for din rådgivning men er sikker på at folk forstår hvad jeg skriver hvis du læser øverst

Ryan skrev:Mit indlæg var ment som hjælp til selvhjælp ;)
De råd du får vil du ikke lytte til, selvom det er gode råd. Hvis det ikke er de råd du vil ha har du formuleret dig forkert. Prøv med en smule korrekturlæsning inden du poster, og du kan overveje hvorvidt kommaer og andre tegn ville hjælpe en smule.
-gider sku ikke at diskutere med dig men mit tråd var omkring at jeg kørte et 2-split program for jeg i træningsdagene kørte dem 2 omgane hvis vi f.eks tager dag 1 så træner jeg programmet igennen 2 gange da det ikke indholdte så mange øvelse .Lithium skrev:Hej Adel
her er et 2-split (4 pas pr uge)
Pas 1
Bænkpres/Smal Bænkpres 2-5 x 3-12
Military Press/Pushpress 2-5 x 3-12
Dips/Fransk Pres 2-3 x 6-15
Flies/Pullover 2-3 x 6-15
+ evt lidt pushdown
Pas 2
Squat/Frontsquat 2-5 x 3-15
Dødløft/Goodmorning 2-5 x 3-8
Chinups/pullups 2-3 x 6-15
Db row/Yates row 2-3 x 6-12
+ evt lidt curls
Fokus på at:
Holde god teknik, ALTID
Variere reps og kg hver gang
Sætte nye prs i en given reprange (skriv ned, vigtigt)
Styre volumen efter given dagsform.
Lade være med at smide flere øvelser ind - det er helt unødvendigt og vil ikke gøre dig bedre stærkere eller større. Bliv i stedet rigtig god til de bedste øvelser og knald lidt ekstra volume og kg på i stedet - fokuser på at blive stærkere i disse, det betaler sig.

Lithium skrev:her er et 2-split (4 pas pr uge)..

adel skrev:Ryan skrev:Mit indlæg var ment som hjælp til selvhjælp ;)
De råd du får vil du ikke lytte til, selvom det er gode råd. Hvis det ikke er de råd du vil ha har du formuleret dig forkert. Prøv med en smule korrekturlæsning inden du poster, og du kan overveje hvorvidt kommaer og andre tegn ville hjælpe en smule.
gider sku ikke at diskutere med dig men mit tråd var omkring at jeg kørte et 2-split program for jeg i træningsdagene kørte dem 2 omgane hvis vi f.eks tager dag 1 så træner jeg programmet igennen 2 gange da det ikke indholdte så mange øvelse .Lithium skrev:Hej Adel
her er et 2-split (4 pas pr uge)
Pas 1
Bænkpres/Smal Bænkpres 2-5 x 3-12
Military Press/Pushpress 2-5 x 3-12
Dips/Fransk Pres 2-3 x 6-15
Flies/Pullover 2-3 x 6-15
+ evt lidt pushdown
Pas 2
Squat/Frontsquat 2-5 x 3-15
Dødløft/Goodmorning 2-5 x 3-8
Chinups/pullups 2-3 x 6-15
Db row/Yates row 2-3 x 6-12
+ evt lidt curls
Fokus på at:
Holde god teknik, ALTID
Variere reps og kg hver gang
Sætte nye prs i en given reprange (skriv ned, vigtigt)
Styre volumen efter given dagsform.
Lade være med at smide flere øvelser ind - det er helt unødvendigt og vil ikke gøre dig bedre stærkere eller større. Bliv i stedet rigtig god til de bedste øvelser og knald lidt ekstra volume og kg på i stedet - fokuser på at blive stærkere i disse, det betaler sig.
tak for programmet men er meget usikker på basisøvelserne som nævnt foroven så køre jeg bænkpress er bange for at køre de andre forkert så jeg ender med smerter, ellers så havde jeg kørt dem lige da jeg begyndte men findes der ikke nogle vejledninger til hvordan man køre dem eller film.

Lithium skrev:adel skrev:lithium når du skriver antal set så hvordan køres de har ihvertfald ikke tjek på det hvis du kunne forklare ved godt antal set men ved ikke hvordan det sættes op, og hvor lang tid kommer programmet til at tage, men hvis jeg køre det her nye 2-split program ville jeg få mere gavn af at mit hvor jeg kørte dagene hvor jeg trænet 2 omgange altså øvelser(min træningsplan)
Jeg forstår ikke dit indlæg - det bliver du nødt til at omformulere

Lyngbeck skrev:Det jo bare dumt?
altså: bryst-skulder-triceps-bryst-skulder-triceps?
Skru op for volumen så ;)

StefanM skrev:Hold op med at komme med undskyldninger for dig selv og spis noget mad.
Faktisk, når du om lidt vil brokke dig over det her indlæg, så lad være, og brug tiden på at spise i stedet for.

adel skrev:Lyngbeck skrev:Det jo bare dumt?
altså: bryst-skulder-triceps-bryst-skulder-triceps?
Skru op for volumen så ;)
du tænker på flere gentagelser? og når du siger det er dumt er det fordi det er overkill?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster