Forbundet med deltagelse i konkurrence er en masse forberedelse af forskellig karakter, og alt dette kan virke uoverskueligt for en uerfaren som jeg selv, og garanteret også andre brugere herinde. Jeg tror selv jeg har ret godt styr på det meste, i hvert fald teoretisk - herunder selvfølgelig cut, men også posering, væskeudtømning m.m. Personligt kommer jeg mere i tvivl når vi snakker dagene op til, og især barbering og tan.
Denne tråd er ment som en slags guide-line til os newcomers i scene-verdenen, og et sted hvor der kan blive delt tips og tricks om forberedelserne hertil. Jeg håber nogle af jer erfarne brugere på dette område, har lyst til at dele jeres erfaringer.
Jeg vil gerne selv ligge ud med følgende spørgsmål: Hvordan forholder du dig til barbering? Hvilken dag gør du det, og med hvilke remedier? Deruodver har jeg samme spørgsmål mht. tan. Hvor meget tan får du fra sol, hvilke produkter bruger du (protan m.fl.), hvornår og hvor mange lag påfører du dig, hvordan med bad, hvad med ansigtet?
Ser frem til at høre fra nogle af jer, der har stået i samme situation