Blev lidt i tvivl

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

skalde skrev:Hvad vil det sige at trænings volumen er høj, er at volumen er lav?
Blev lidt i tvivl

MC skrev:Træningsvolumen er hvor mange kg du samlet løfter - hvis du f.eks. løfter 5 x 100 kg i bænkpres, så har du løftet en volumen på 500kg.

skalde skrev:Så hvis jeg ønsker mere fokus på nogle muskler i mit fullbody, sætter jeg bare et par sæts mere på.
Eks. Pull-up fra 3x8 til 5x8?

skalde skrev:Så hvis jeg ønsker mere fokus på nogle muskler i mit fullbody, sætter jeg bare et par sæts mere på.

jamand skrev:skalde skrev:Så hvis jeg ønsker mere fokus på nogle muskler i mit fullbody, sætter jeg bare et par sæts mere på.
Der er mange måder at få mere fokus på nogle muskler på, men ja, det der er en af dem

jamand skrev:MC skrev:Træningsvolumen er hvor mange kg du samlet løfter - hvis du f.eks. løfter 5 x 100 kg i bænkpres, så har du løftet en volumen på 500kg.
Det er da workloaden du har fundet der?

skalde skrev:jamand skrev:skalde skrev:Så hvis jeg ønsker mere fokus på nogle muskler i mit fullbody, sætter jeg bare et par sæts mere på.
Der er mange måder at få mere fokus på nogle muskler på, men ja, det der er en af dem
okayHvad ville ellers være en mulighed?

cj8000 skrev:skalde skrev:Så hvis jeg ønsker mere fokus på nogle muskler i mit fullbody, sætter jeg bare et par sæts mere på.
Ja eller 2 øvelser af 3*8 så du rammer ryggen med lidt forskellige vinkler (en god idé at ramme 1 øvelse nede fra, 1 midt fra og 1 oppe fra)

jamand skrev:skalde skrev:jamand skrev:skalde skrev:Så hvis jeg ønsker mere fokus på nogle muskler i mit fullbody, sætter jeg bare et par sæts mere på.
okayHvad ville ellers være en mulighed?
Som de andre også sige... Flere øvelser til den muskelgruppe. Højere træningsfrekvens i løbet af ugen. Større overordnet volumen i de øvelser der træner den muskel. Evt smide nogle isoset/maskinset ind til den muskel hvis det virkelig skal være.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster