Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

lassehh skrev:hey derude.!! har lige et spørgsmål, hvad er forskellen på bodylab whey80(protein pulver) og så bodylab weight gainer, hvad indeholder weight gainer,som er godt at indetage når man træner?? på forhånd tak!!

incognito skrev:lassehh skrev:hey derude.!! har lige et spørgsmål, hvad er forskellen på bodylab whey80(protein pulver) og så bodylab weight gainer, hvad indeholder weight gainer,som er godt at indetage når man træner?? på forhånd tak!!
kulhydrat... weight gainer er protein pulver tilsat kulhydrater...

lassehh skrev:hey derude.!! har lige et spørgsmål, hvad er forskellen på bodylab whey80(protein pulver) og så bodylab weight gainer, hvad indeholder weight gainer,som er godt at indetage når man træner?? på forhånd tak!!

anders078 skrev:Nogen der ved hvordan kulhydraterne egentlig er i WG? Hurtigt/langsomt optagelige?

J-S-O skrev:anders078 skrev:Nogen der ved hvordan kulhydraterne egentlig er i WG? Hurtigt/langsomt optagelige?
De er hurtig optagelige - hovedagligt maltodextrin med et GI på 105! Så det finder man ikke meget hurtigere :wink:

anders078 skrev:J-S-O skrev:anders078 skrev:Nogen der ved hvordan kulhydraterne egentlig er i WG? Hurtigt/langsomt optagelige?
De er hurtig optagelige - hovedagligt maltodextrin med et GI på 105! Så det finder man ikke meget hurtigere :wink:
Tak for svaret =D> Så WG er egentlig en rimelig ideel post-workout drik?

anders078 skrev:Cool - ku' da være det skulle prøves på et tidspunkt så.
Endnu engang tusind tak, dejligt med nogle lærde hoveder der er hurtige på tasterne![]()

jhbody skrev:Hvis man har gener med høj forbrænding, så er det ikke optimalt med wg. - Jeg fik ihvertfald intet ud at den spand jeg åd.
Tværtimod tabte jeg mig næsten, ved at min krop satte forbrændingen op... Eneste måde jeg kan gaine 100% er via rigtig kost.
Der må være andre end mig der har det sådan vl jeg tro.

J-S-O skrev:jhbody skrev:Hvis man har gener med høj forbrænding, så er det ikke optimalt med wg. - Jeg fik ihvertfald intet ud at den spand jeg åd.
Tværtimod tabte jeg mig næsten, ved at min krop satte forbrændingen op... Eneste måde jeg kan gaine 100% er via rigtig kost.
Altså, weight gainer sætter som så ikke forbrændingen mere op end alle andre former for mad! Det er jeg i hvert fald ikke bekendt med? I så fald kunne jeg godt tænke mig lidt dokumentation bag postualtet...

J-S-O skrev:jhbody skrev:Hvis man har gener med høj forbrænding, så er det ikke optimalt med wg. - Jeg fik ihvertfald intet ud at den spand jeg åd.
Altså, weight gainer sætter som så ikke forbrændingen mere op end alle andre former for mad! Det er jeg i hvert fald ikke bekendt med? I så fald kunne jeg godt tænke mig lidt dokumentation bag postualtet...

jhbody skrev:J-S-O skrev:jhbody skrev:Hvis man har gener med høj forbrænding, så er det ikke optimalt med wg. - Jeg fik ihvertfald intet ud at den spand jeg åd.
Nitte - dokumentation - se på mig, det er vel nok.
Og nej, tager ikke sulten fra mig - jeg kørte efter kostplan og gainede nada på det, tværtimod faldt min bf

J-S-O skrev:jhbody skrev:J-S-O skrev:jhbody skrev:Hvis man har gener med høj forbrænding, så er det ikke optimalt med wg. - Jeg fik ihvertfald intet ud at den spand jeg åd.
Nitte - dokumentation - se på mig, det er vel nok.
Og nej, tager ikke sulten fra mig - jeg kørte efter kostplan og gainede nada på det, tværtimod faldt min bf
Det giver bare ingen logisk mening at din fedtprocent falder, når du benytter weight gainer fremfor proteinpulver og kulhydrater i form af eventuelt frugt? Jeg tror nærmere at du ikke har haft ordentligt styr på din kost, for det andet giver overhovedet ikke mening! Din konklusion er jo at kulhydraterne i en weight gainer (hovedsagligt maltodextrin) sætter din forbrænding i vejret og er med til at sænke din fedtprocent...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster