Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1012
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1010

Følg bodybuilding.dk på

Forskellige brystmuskler???

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej Bodybuilding.. Jeg en dreng på 17 der har forskellige brystmuskler? den ene i højreside er der lige en lille muskel nede under brystmusklen der ikke er på den anden? ](*,) ved ikk hvad jeg skal gøre for at få den fjernet?? og når jeg spænder mit bryst spænder den os?? nogle der har forslag? Tak På Forhånd

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Got101 skrev:Hej Bodybuilding.. Jeg en dreng på 17 der har forskellige brystmuskler? den ene i højreside er der lige en lille muskel nede under brystmusklen der ikke er på den anden? ](*,) ved ikk hvad jeg skal gøre for at få den fjernet?? og når jeg spænder mit bryst spænder den os?? nogle der har forslag? Tak På Forhånd

Jeg ved ikke om dette kan være en mulighed, men det kan muligvis skyldes asymetriske mavemuskler, hvilket mange mennesker har, inklusiv mig selv, dog ikke så groft. Jeg ved derfor ikke helt om dette er rigtigt :)
One man has enthusiasm for 30 minutes, another for 30 days, but it is the man who has it for
30 years who makes a success of his life."
- Edward B. Butler
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Basic anatomy. Det skyldes at din brystmuskel er delt i to, en upper og en lower. Det er forskelligt fra person til person hvor tydeligt, dette viser sig. På nogle viser det sig langt tydeligere end andre.
Eks:
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

I øvrigt kan du ikke gøre noget ved det. Man kan ikke ændre en muskels fremtoning.
Personligt synes jeg at du skal være glad for det. Det ser sgu ret godt ud, når man har udviklet en ordentlig brystkasse!
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Styrkeliste

AH!

FRANCO !!!

:´)
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

A Menace To Chicken skrev:AH!

FRANCO !!!

:´)

Franco Rawks!
Brugeravatar

Styrkeliste

ØbroMorten skrev:Basic anatomy. Det skyldes at din brystmuskel er delt i to, en upper og en lower. Det er forskelligt fra person til person hvor tydeligt, dette viser sig. På nogle viser det sig langt tydeligere end andre.
Eks:

Jeg troede brystmuskulaturen var delt i 3?
huh, man lærer noget hver dag :)
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

THIBAUDEAU skrev:
ØbroMorten skrev:Basic anatomy. Det skyldes at din brystmuskel er delt i to, en upper og en lower. Det er forskelligt fra person til person hvor tydeligt, dette viser sig. På nogle viser det sig langt tydeligere end andre.
Eks:

Brystmuskulaturen har aldrig været delt i tre. Fordi han har en upper og lower-brystmuskulatur betyder det ikke at vi også har. Vi består kun af to brystmuskler, som vi så kan træne større. Men! Vi kan så forkusere mere på fx. den øverste del AF brystmusklen ved at lave skrå bænkpres. Men generelt så vil øvelsen jo stadig træne hele musklen, selvom vi har større fokus på den øverste del af den.

mojtaba skrev:
THIBAUDEAU skrev:
Eks:

Brystmuskulaturen har aldrig været delt i tre. Fordi han har en upper og lower-brystmuskulatur betyder det ikke at vi også har. Vi består kun af to brystmuskler, som vi så kan træne større. Men! Vi kan så forkusere mere på fx. den øverste del AF brystmusklen ved at lave skrå bænkpres. Men generelt så vil øvelsen jo stadig træne hele musklen, selvom vi har større fokus på den øverste del af den.

Ja det ved jeg godt. på brystmuskulaturen kan stresset flyttes vertikalt. udemærket. men jeg troede stadig der var 3 bryst muskler :) bare det jeg siger :) og som sagt siger jeg også: huh man lærer noget hver dag :wink:
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

THIBAUDEAU skrev:

Ja det ved jeg godt. på brystmuskulaturen kan stresset flyttes vertikalt. udemærket. men jeg troede stadig der var 3 bryst muskler :) bare det jeg siger :) og som sagt siger jeg også: huh man lærer noget hver dag :wink:[/quote]
Det har man vel egentligt også; Pectoralis Major, Sternal - Pectorlis Clavicular og Pectoralis minor.
Eller tager jeg fejl? :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Træner her: M/K Fitness
BodyStudio
VK49

Man kan vel godt sige at brystmuskulaturen er delt i tre... Du har jo både m. pectoralist major og minor, samt serratus anterior. Der kan også sagtens være forskel i størrelse og form på dine pectoralis major, og det kan man vel så at sige ikke gøre så meget ved.

Geografisk sted: syv-og-tyve-fizzle

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster