Kromann skrev:Du kan starte med at søge ind på Online. Der skal de nok give dig et job, så kan du blive der indtil du finder noget bedre/bliver fyret.
Tænker du på Telemarketing Online?

Jeg har som sagt noget hos Alm. Brand nu, og jeg er ikke sikker på jeg er den mest egnede til sådan et job

Thelittleone skrev:Jeg havde et rengøringsjob i mit sabbatår. Mega lort - men så ved man alternativet og er ekstra motiveret på studiet. Så det er lidt af et plus.
Når jeg har læst 4 timer og ikke gider mere, så spørger jeg bare mig selv om jeg gider, at have et rengøringsjob igen. Så læser jeg videre et par timer
Se online og gå rundt med uopfordret ansøgninger.
Hvis jeg kan undgå job som folk i forvejen siger er lort ville jeg være super glad!

DenVredeMus skrev:Hej

Du kunne prøve at søge hos Postdanmark i Odense, det er tit de søger efter nye medarbejdere. Du kan også prøve i Fåborg

Tak for foreslaget, jeg vil prøve at se på det!

JonG skrev:Jeg vil klart foreslå bodybuilder!
Vil jeg også rigtig gerne være! ;) Men hvis det er noget jeg skal tjene penge på så er det måske en lidt langsigtet plan, da jeg ikke ligefrem er verdens største menneske i dag, og ej hellere har nogen former for uddannelse i det

TheCzech skrev:Jeg var glad for at være lærervikar i mit sabbatår. Fint udbytte både personligt og økonomisk.
Det er jeg også lige begyndt at have nogle få timer af, men jeg synes det er meget svingende der hvor jeg er. Det er meget begrænset hvad jeg får af timer.