Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1433
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1430

Følg bodybuilding.dk på

Første bilkøb, hjææælp!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg er 20 år og har haft kørekort i 2 år. Er virkelig træt af min cykel. Er derfor rimelig fast besluttet på at købe en bil.

Håber I kan komme med nogle gode forslag til førstegangs biler, da jeg ikke selv har særlig meget forstand på biler :D

-Den må max koste 75000 kroner. Koster den 25000 er det os fint nok..

-Den behøver ikke at have en kæmpe motor. Bare den kan komme lidt frem! - Helst en bil der er "billig" i forsikring (Jeg vil ikke snyde, og sætte den i mine forældres navn, men er der andre tricks er jeg åben for tips og tricks :P).

- Helst en bil der ikke så er gammel, at den koster en formue i reperationer hver måned!

- Jeg er 192 cm høj, så derfor skal den ikke være ultra lille. Jeg skal kunne sidde oprejst uden mit hår går i stykker :lol: Hvordan bilen ellers ser ud går jeg ikke så meget op i..

Håber I har nogle gode idéer :)

Spørg endelig hvis I har brug for flere facts..
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvad med en Audi A3 ?
Brugeravatar

Træner her: Chandre Fitness

Kostplan: Vis kostplan

Nu er du vel klar over det, men benzin priserne er sindsyge her for tiden, og de går kun én vej og det er højere op. Bare lige så du også havde det med på budgettet.

jeg købte da jeg var 18 år en Vento TDI 1994.. dette var et godt køb som sådan men i de 2 år som jeg havde den ca mine forældre havde den inden jeg fik kørekort.. blev der brugt for næsten 50kg i reservedele på den..

derfor regnede min far og min bror en dag på det.. og de kom frem til at det kan ikke betale sig idag at købe en brugt bil... OVERHOVEDET.. derfor blev både mig og min bror udstyret med en helt ny Toyota Aygo + hver da dette kan langt bedre betale sig...

hvis du kører den rigtig går den 20.3 litern.. og så kører du ikke som en bedstemor nej....

dette er mit råd da det er det bedste råd hvis du tænker på økonomien... du kan evt skrive til mig hvis du vil vide mere for man får en masse smågoder med sårn en Aygo nemlig...

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Logbog: Ingen logbog

Desuden kan du få forsikring for 3-4000 om året hvis du køber en helt ny bil - men hvis du køber en brugt og er førstegangskøber, så kan du godt komme til at betale 15-25k + den formentligt bruger meget mere benzin..

Geografisk sted: Aalborg

netop... og du kan sagtens være i bilen.. er 189 og kan sagtens sidde i bilen...

Styrkeliste

hehe ja altså de gamle har betalt af på den indtil august hvor han bliver færdig på uni.. og jeg ssolgte min egen så jeg kunne købe den andne.. og de gamle betaler så af på den og betaler forsikring og alt det..... så ja lidt forkølet er vi vist :lol:

Styrkeliste

Rambo-Ringsted skrev:hehe ja altså de gamle har betalt af på den indtil august hvor han bliver færdig på uni.. og jeg ssolgte min egen så jeg kunne købe den andne.. og de gamle betaler så af på den og betaler forsikring og alt det..... så ja lidt forkølet er vi vist :lol:

Det skal nok til en læge med... eller hold sig i sengen og drik masser af te...
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

forkøket #-o

så den første lige nu

Styrkeliste

Agger004 skrev:Hvad med en Audi A3 ?

Den ville da stå fint sammen med vores A6'er, men så du mit budget? Tror en A3'er skal være meeget brugt før du får sådan en for 75000...
Brugeravatar

Rambo-Ringsted skrev:jeg købte da jeg var 18 år en Vento TDI 1994.. dette var et godt køb som sådan men i de 2 år som jeg havde den ca mine forældre havde den inden jeg fik kørekort.. blev der brugt for næsten 50kg i reservedele på den..

derfor regnede min far og min bror en dag på det.. og de kom frem til at det kan ikke betale sig idag at købe en brugt bil... OVERHOVEDET.. derfor blev både mig og min bror udstyret med en helt ny Toyota Aygo + hver da dette kan langt bedre betale sig...

hvis du kører den rigtig går den 20.3 litern.. og så kører du ikke som en bedstemor nej....

dette er mit råd da det er det bedste råd hvis du tænker på økonomien... du kan evt skrive til mig hvis du vil vide mere for man får en masse smågoder med sårn en Aygo nemlig...

Jeg har også læst om fordelene ved at købe en ny bil i et "motor-blad". Det er bare uhyggeligt meget at smide 110.000 kr på bordet for fx en Aygo, som måske ikke ligefrem er verdens største fissemagnet.. Kan godt være, at det er den mest fornuftige løsning på længere sigt, hvis man tænker på reperationer, benzin og forsikring! - Jeg må vel bare spare lidt mere sammen :wink:
Brugeravatar

du smider jo ikke så mange penge med det samme... og du får sku ikke meget fisse magnet for 75.000kr plus bilen ska ikk være en fisse magnet... du skal til gengæld :8

du smider vist 23kg i starten og så betaler du vist omkring 2000 om måneden..

Styrkeliste

Rambo-Ringsted skrev:du smider jo ikke så mange penge med det samme... og du får sku ikke meget fisse magnet for 75.000kr plus bilen ska ikk være en fisse magnet... du skal til gengæld :8

du smider vist 23kg i starten og så betaler du vist omkring 2000 om måneden..

Jamen det må da være bedre at betale den kontant? Det andet vil man miste på ligemeget hvad :) De skal jo have noget for at jeg låner deres penge..
Brugeravatar

ja men hvis du betaler den kontant bliver du for det første anmeldt til skat... og så er det sindsygt dumt af hva jeg har fået af vide... alle ville jo købe deres bil kontant hvis det var meget værre at afdrage på den..

Styrkeliste

Skoda har nogle rigtig billige forsikringer :D

Kig efter en fabia :-)
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV

Rambo-Ringsted skrev:ja men hvis du betaler den kontant bliver du for det første anmeldt til skat... og så er det sindsygt dumt af hva jeg har fået af vide... alle ville jo købe deres bil kontant hvis det var meget værre at afdrage på den..

Har du overvejet at nogle mennesker måske ikke lige har råd til at købe deres bil kontant?

Hvorfor bliver jeg anmeldt til skat? - Og hvis jeg gør har jeg intet at skjule, så det er fint nok..
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster