Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1255
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1252

Følg bodybuilding.dk på

Forstoppelse

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg er på min første diæt nogensinde, og det er både psykisk og fysisk hårdt. For tre uger siden oplevede jeg for første gang forstoppelse. Det varede en uge, hvorefter jeg tog en massiv cheatday, som klarede ærterne. Jeg forsøger at få massere af proteiner og fedt, mens jeg holder igang med kulhydraterne. I mit tilfælde fandt jeg ud af, at det var synderen; ikke nogle fibre i kosten. Jeg begyndte at æde en masse grøntsager(spinat, brocoli, peberfrugter osv.), men her to uger efter er jeg forstoppet igen. For det første har jeg ondt i maven, og for det andet så stiger min vægt, selvom jeg holder mig under mit ligevægtsindtag. Jeg steg 1 kg fra i går til idag, hvilket nok skyldes jeg ikke har været på toilettet hele dagen i går.
Jeg overvejer lige nu at købe en ordentlig pose bland selv slik, der sidste gang gjorde det for mig. Det vil bare sætte min diæt tilbage, og er en kortsigtet løsning. Hvad er jeres erfaringer med noget lignede? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

http://husk.dk/produkter/husk-pulver.html

Løser alt. Rigeligt med vand til.

Kan købes ved Matas og lignende steder.
Brugeravatar

Reputation point: 55

Allerførst - super godt gået! :)
Det er altid godt at komme igang med "clean eating" og det er klart at din krop reagerer på den nye kost.
Din krop skal lige vænne sig til, at du spiser anderledes.

Mit råd er, at du starter din dag ud med et glas vand med HUSK i, det hjælper virkelig på ens mave.
Har selv gjort det i et stykke tid nu, hvor jeg har mærket en klar ændring.

Hold fast i den nye kost, giv det lidt tid og drop slikket, for som du selv skriver, er det kun en midlertidig løsning!

Jeg har selv haft samme problem. Specielt efter jeg øgede mit proteinindtag.
Men som der tidligere er blevet skrevet, så prøv naturmidlet "HUSK". Det virker, og er super nemt at bruge, jeg hældte bare to scoops i min havregrød om morgenen. :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Logbog: Vis logbog

Jeg ser lige på produktet HUSK. Man kan umiddelbart også få dem som kapsler. Tre om morgenen og aftenen - det tror jeg sgu, jeg gør! Så håber jeg det hjælper :)

Det hjælper.
Brugeravatar

Reputation point: 55

HUSK kan være fint til at holde gang i maven. Hvis du er regelret forstoppet kan det være meget godt at snuppe en 4-5 magnesia med masser af vand.

Reputation point: 65

Kostplan: Vis kostplan

Stenalt skrev:HUSK kan være fint til at holde gang i maven. Hvis du er regelret forstoppet kan det være meget godt at snuppe en 4-5 magnesia med masser af vand.

er 4-5 magnesia ikke ufatteligt meget? jeg mener, den anbefalede dosis er 1-2 piller (500mg/stk).

til ts:

istedet for at købe normalt slik, kan du eventuelt købe Nellie Dellies fra Toms. Det er vingummier med noget ala 50g kostfibre pr. 100gram
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Godt gået med at komme igang med clean eating :-)

Jeg havde selv samme problem da jeg gik fra en ulækker madvane, til at spise ordentligt, og det jeg gjorde, var at drikke Ostevalle, også kaldet Alpemælk idag, som kan købes i Matas. Det smager forfærdeligt, men hold da op det satte gang i min Mave, og efter 2 uger på ostevalle, var min mave helt normal igen.

Det er ikke sikkert du reagere på samme måde, men det er værd at prøve :-)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster