Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 727
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 724

Følg bodybuilding.dk på

Fra BTB til Bill Starrs 5x5 hjælp!

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej,

Det skal siges at jeg er nybegynder og træner efter masse.. Vejer ca. 75 kg og er 174 høj.
Jeg har trænet BtB i ca. 2 måneder nu som jeg har været rigtig tilfreds med. Jeg har dog valgt nu, at skifte program og har set på Bill Starrs program som findes i newbies helpfile her på forummet. Jeg har dog nogle spørgsmål jeg håber kan blive belyst!
Fundamentet i Bill Starrs program er de 3 store øvelser squat, dødløft og bænkpres. Og han kalder endda de andre små øvelser som ikke er det primære for beach-workout.. Er det fordi, at de 3 store øvelser rammer HELE kroppen?
Og nu hvor jeg går fra BtB til bill starrs så kan at der udover dødløft kun er chinups og bent over barbell (dvs. 1 mindre rygøvelse end BtB) - og det skal siges at jeg ikke har nok styrke til mere end en håndfuld chinups så det er en øvelse jeg ikke ser så godt på..
En anden ting er, at i BtB er der også calf raises mens der kun er squat i bill starrs.. Betyder det at man kun træner låret (for og baglår?) i det program?