Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bash skrev:For det første så bør du holde den periodiseringsmodel som B2B fremlægger, ellers ødelægger det lidt pointen med programmet. Dvs. 6 gentagelser, øg til 8 i alle sæt, øg vægten og sænk gentagelser til 6 igen. Repeat.
Øvelserne er ikke fastlagte, såfremt at deres eventuelle erstatning er af samme kvalitet. Der er ikke noget problem med at bytte BOR ud med cable rows. Deres formål er næsten identiske.
Der er ikke de store point at hente ved at holde bredere end alm. skulderbredde, for at ramme vingerne. Underhåndsgreb, derimod, øger stresset på biceps, mens neutralt og overhåndsgreb øger stresset på lats. Neutralt greb, skulderbredde er min favorit

MadzP92 skrev:du har for meget press i forhold til træk.. hvilket også gør sig gældende på dit fullbody program.

Bash skrev:MadzP92 skrev:du har for meget press i forhold til træk.. hvilket også gør sig gældende på dit fullbody program.
Kender du ham IRL siden du kan konkludere det?

kvaaen skrev:Bash skrev:MadzP92 skrev:du har for meget press i forhold til træk.. hvilket også gør sig gældende på dit fullbody program.
Det gør han ikke. Men kan der lægge noget bag hans tanker? Mere så jeg er sikker på jeg får det mest optimale ud af min træning.

Bash skrev:kvaaen skrev:Bash skrev:MadzP92 skrev:du har for meget press i forhold til træk.. hvilket også gør sig gældende på dit fullbody program.
Det gør han ikke. Men kan der lægge noget bag hans tanker? Mere så jeg er sikker på jeg får det mest optimale ud af min træning.
Det kan der sagtens være. Hans udsagn om at du har mere pres end træk er jo ikke forkert, men det handler i bund og grund om at træningsprogrammer er individuelle. Måske har du et stærkt pres, som du gerne vil gøre endnu stærkere. Måske har du et svagt pres, du gerne vil have op på et mere jævnt niveau end dit træk.
Håber du forstår hvor jeg vil hen - man kan ikke sidde og vurdere den slags over nettet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster