Jeg oprettede et emne for lidt tid siden om hjælp til at komme godt fra start i min træning. Det fik jeg, så nu er det tid til at få oprettet en blog så jeg selv og evt. andre kan få et overblik over træningen.
Min historie:
Jeg er 24 år og studerende. Jeg har altid været tynd og ranglet pga inaktivitet og alt alt for lidt mad. Jeg har aldrig været god til at spise og kan gå en hel dag uden mad hvis der ikke liiiige er noget let tilgængeligt. Det er slut nu. Jeg er for nylig blevet single og min selvtillid er sgu egentlig ikke-eksisterende lige pt., så jeg håber på at træningen kan give mig noget at gå op i, og samtidig give nogle resultater jeg kan være stolt af. Jeg kan mærke i dagligdagen at min krop er svag og det er jeg sgu godt og grundigt træt af, så nu skal der ske noget.
Jeg er begyndt på Stronglifts 5x5 hvor jeg har added nogle få ekstra øvelser. Det program har jeg tænkt mig at følge i minimum 12 uger, men det bliver sikkert til 24 uger, inden jeg begynder at ændre noget. Nu må vi se.
Jeg har fået styr på kosten og prøver på at ramme minimum 3000kcal hver dag. Det er nok det jeg kommer til at få sværest ved under dette forløb, men det er gået godt i et par uger nu, så jeg er meget fortrøstningsfuld.
Her er mine stats:
24 år
179cm høj
64,2kg (inden jeg var hjemme på juleferie i 14 dage vejede jeg 61kg, så der er altså røget 3kg rent fedt på desværre)