Har nu fulgt en del med på siden på det sidste, og føler det er på tide at jeg får lavet mig en log herinde..
Hovedsageligt for at jeg selv kan få mere styr på min fremgang, men i særdeleshed også til måske at kunne modtage lidt fif og hjælp fra nogle af jer mere erfarne herinde
/// Min trænings erfaring
Har trænet godt og vel 2 år vel, men det har været rigtig meget on-off, og aldrig noget seriøst overhovedet.. Så den tid tæller ikk det store.
Den periode jeg har følt en egentlig fremgang, er gennem de sidste 3-4 måneder, hvor jeg er begyndt at tage min træning og kost langt mere seriøst.
/// Min status pt.
Pt. træner jeg efter mit eget program. Hovedsageligt henvendt mod overkroppen, og med Squat som eneste øvelse til ben (er først lige begyndt på den, så skal lige igang med teknikken til den, inden jeg også tar dødløft med.).
At have den rigtige teknik betyder en del mere for mig end at tage mange kilo.
Planen er at starte på en HST om 3-4 uger, skal lige have overstået en sommerferie i USA først.
Alder: 19år
Højde: 179cm
Vægt: 68kg
Jeg arbejder KRAFTIGT på at tage på for tiden, men min forbrænding er herre høj, desværre.
/// Det løfter jeg idag
Bænkpres: 55kg
Incline Bænkpres: 50kg
Squat: 40kg (teknikken ska lige helt på plads)
Shoulder Press (Smith Machine): 37,5 kg
DB Curls: 17kg
Triceb Extension (Skull Crusher): 22kg
Føler lidt det var de øvelser der var relevante for at vise status, jeg laver en del flere.
/// Mine mål indenfor en nær fremtid
Bænkpres: 65kg
Incline Bænkpres: 60kg
Squat: 60kg (teknikken ska lige helt på plads)
Shoulder Press (Smith Machine): 37,5 kg
DB Curls: 20kg
Triceb Extension (Skull Crusher): 25kg
Håber nogle af jer vil følge min træning og give lidt fifs engang imellem
Jeg poster mit fulde program når jeg lige får tid, lig nu er jeg ret så træt efter 2 timer i fitness
*Foto taget for godt 1 måned siden er vedlagt.