Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 835
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Fremstå så stærk som muligt

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Kære bodybuilding

Jeg har lige været nede med sygdom, hvilket gør at jeg ikke har haft mulighed for at træne i 3 dage. Problemet er, at jeg skal gå et show iført ingenting, derfor har jeg brug for at komme tilbage i den bedste form, som overhovedet muligt. Jeg skal lave show onsdag og fredag. Nogle der har nogen råd til at få gjort min krop indbydende indtil da?

Kh ol

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Troll?? Der sker ikke en skid på 3 dage. Den form du har nu er også den du havde før. Der ryger jo ikke lige pludseligt 5 kg muskler på den tid. Højest noget væske... :delete:
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

darkthrone skrev:Troll?? Der sker ikke en skid på 3 dage. Den form du har nu er også den du havde før. Der ryger jo ikke lige pludseligt 5 kg muskler på den tid. Højest noget væske... :delete:

Visuelt kan der ske virkelig meget på 3 dage med sygdom.

OT: Få trænet hele kroppen igennem inden dit første show, så burde du vidst være good to go. Sygdommen har måske shredded lidt ekstra fedt og væske, det er kun en fordel ;)

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Der sker altså ikke en skid på 3 dage. Det er rent mentalt at man bilder sig det ind. Man kan muligvis være en smule flad, men lige så snart man spiser bare nogenlunde normalt igen og får nogle kulhydrater er man good to go!

Der er alt for mange, som fejlagtigt tror at ens muskler på magisk vis forsvinder ved bare det mindste... 3 dage er ingenting. Hvis der skete så meget på 3 dage ville man da heller ikke kunne tage på ferie?
Brugeravatar

Styrkeliste

Pump og væskemanipulation, mand.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

darkthrone skrev:Der sker altså ikke en skid på 3 dage. Det er rent mentalt at man bilder sig det ind. Man kan muligvis være en smule flad, men lige så snart man spiser bare nogenlunde normalt igen og får nogle kulhydrater er man good to go!

Der er alt for mange, som fejlagtigt tror at ens muskler på magisk vis forsvinder ved bare det mindste... 3 dage er ingenting. Hvis der skete så meget på 3 dage ville man da heller ikke kunne tage på ferie?

Dine muskler forsvinder ikke, det har jeg heller ikke sagt. Jeg skriver at der kan være (nok nærmere er) visuel forskel efter 3 dages sygdom, da man formentlig har svedt en masse væske ud, og derfor ser mindre og flad ud.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

SienZ skrev:
darkthrone skrev:Der sker altså ikke en skid på 3 dage. Det er rent mentalt at man bilder sig det ind. Man kan muligvis være en smule flad, men lige så snart man spiser bare nogenlunde normalt igen og får nogle kulhydrater er man good to go!

Dine muskler forsvinder ikke, det har jeg heller ikke sagt. Jeg skriver at der kan være (nok nærmere er) visuel forskel efter 3 dages sygdom, da man formentlig har svedt en masse væske ud, og derfor ser mindre og flad ud.

Visuelt er der altså ikke en kæmpe forskel. Men som jeg skrev tidligere så det væske og nogle kulhydrater, og så er du som før i løbet af 24 timer. Men vi er vist enige, udover at jeg ikke mener at der er den store forskel. Det er jo ikke fordi at han er pro bodybuilder. Det visuelle er 99% mentalt.
Brugeravatar

Styrkeliste

Nu har trådstarter ikke nævnt noget om at have tabt sig, men som nævnt bindes væske til dine glykogenlagre i kroppen, og har du ikke spist nok i sygdomsperioden vil du have brugt energien og tabt væsken. Så snart du spiser igen, vil dine depoter fyldes hurtigt op og du vil tage væsken på igen.
Brugeravatar

Reputation point: 104

Geografisk sted: Spanien

Træner her: Ullerslev motioncenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding