Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kasperjv skrev:Tror vidst det er 600g frugt og grønt.
Men rent trænings mæssigt skal du først sørge for at få nok protein og sundt fedt.
kan det virkelig passe?
Nick_g skrev:Kasperjv skrev:Tror vidst det er 600g frugt og grønt.
Men rent trænings mæssigt skal du først sørge for at få nok protein og sundt fedt.
600g var godt nok ikke megetkan det virkelig passe?
Men er helt med på det med jeg skal have en masse af det andet.
Rammer ca. 4000 kcal 267g protein 121g fedt hver dag, ville bare være sikker på jeg også fik nok frugt og grønt

Kathain skrev:Nick_g skrev:Kasperjv skrev:Tror vidst det er 600g frugt og grønt.
Rammer ca. 4000 kcal 267g protein 121g fedt hver dag, ville bare være sikker på jeg også fik nok frugt og grønt
De 600 gram er jo også for den almindelig dansker og ikke dig der træner så meget

Nick_g skrev:Kathain skrev:Nick_g skrev:Kasperjv skrev:Tror vidst det er 600g frugt og grønt.
De 600 gram er jo også for den almindelig dansker og ikke dig der træner så meget
Jeg tænkte nok det var for godt til at være sandthvad anbefales der man indtager af frugt og grønt dagligt når man træner 5 dage i ugen?

Animal skrev:Nick_g skrev:Kathain skrev:Nick_g skrev:Kasperjv skrev:Tror vidst det er 600g frugt og grønt.
Jeg tænkte nok det var for godt til at være sandthvad anbefales der man indtager af frugt og grønt dagligt når man træner 5 dage i ugen?
600 gram er rigeligt, også selvom du er fysisk aktiv.

Alex789 skrev:Varier dit forbrug - de groveste grøntsager er de bedste da de indeholder mere næring. (Rodfrugter, brocolli, kål osv.)

Nick_g skrev:Alex789 skrev:Varier dit forbrug - de groveste grøntsager er de bedste da de indeholder mere næring. (Rodfrugter, brocolli, kål osv.)
Jo kedeligere jo bedre? :p

Kathain skrev:Nick_g skrev:Alex789 skrev:Varier dit forbrug - de groveste grøntsager er de bedste da de indeholder mere næring. (Rodfrugter, brocolli, kål osv.)
Jo kedeligere jo bedre? :p
Krydderier gør meget

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster