Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SørenDP skrev:Jeg gjorde det også på den måde i en kort periode fordi jeg havde ret god tid.
Dog valgte jeg at skifte over til 2-split, netop af samme grund, da jeg regnede med at jeg ville få mere ud af det.

bds1 skrev:SørenDP skrev:Jeg gjorde det også på den måde i en kort periode fordi jeg havde ret god tid.
Dog valgte jeg at skifte over til 2-split, netop af samme grund, da jeg regnede med at jeg ville få mere ud af det.
gjorde du så det?:) altså fik mere ud af det?

SørenDP skrev:bds1 skrev:SørenDP skrev:Jeg gjorde det også på den måde i en kort periode fordi jeg havde ret god tid.
Hmm, det er svært at svare på, da det var inden jeg gik op i kosten. Men jeg tror umiddelbart at min krop responderer bedre på høj frekvens, så svaret bliver nok nej

bds1 skrev:SørenDP skrev:bds1 skrev:SørenDP skrev:Jeg gjorde det også på den måde i en kort periode fordi jeg havde ret god tid.
Hmm, det er svært at svare på, da det var inden jeg gik op i kosten. Men jeg tror umiddelbart at min krop responderer bedre på høj frekvens, så svaret bliver nok nej
okayet spørgsmål lige i en anden bane. hvordan ved man at man tager nok vægt i fx DB curl?:) eller ens vægt passer
for er det ikke noget med at der ikke komme gode resultater, hvis man gøre det med for tungt vægt?:)

SørenDP skrev:bds1 skrev:SørenDP skrev:bds1 skrev:SørenDP skrev:Jeg gjorde det også på den måde i en kort periode fordi jeg havde ret god tid.
okayet spørgsmål lige i en anden bane. hvordan ved man at man tager nok vægt i fx DB curl?:) eller ens vægt passer
for er det ikke noget med at der ikke komme gode resultater, hvis man gøre det med for tungt vægt?:)
Du skal huske at man ikke må stjæle andres tråde, og at man skal holde sig til emnet
Men det ved du, når du kan tage håndvægten det antal gange du har planlagt uden at "cheate". Dvs. at skulle bruge overkroppen eller benene til at hjælpe med at svinge håndvægten op, og uden at læne dig bagover for at få vægten hele vejen op.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster