Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Alternativet til triceps extensions kunne også være weighted dips?

JannikB skrev:Jeg ville skifte triceps extensions ud med en smal bænk. Også ville jeg tage samme antal gentagelser i alle øvelser.
Det ser godt ud.

JHKS skrev:JannikB skrev:Jeg ville skifte triceps extensions ud med en smal bænk. Også ville jeg tage samme antal gentagelser i alle øvelser.
Det ser godt ud.
Okay, mange tak. Men hvad er grunden til du vil skifte det ud til smal bænk ?

HAV skrev:Ved dips aktivere du langt flere muskelgrupper end ved triceps extensions. Dips er en basisøvelse, en flere-leds-øvelse, hvorimod triceps extc. er en isoøvelse for triceps.
CGBP anses ligeledes som en "basisøvelse", men efter som du har alm. bænkpres i dit FB program, og de to øvelser ligner hinanden til forveksling - ud over hændernes placering - så er dips at fortrække som bryst/triceps øvelse.

HAV skrev:Ved dips aktivere du langt flere muskelgrupper end ved triceps extensions. Dips er en basisøvelse, en flere-leds-øvelse, hvorimod triceps extc. er en isoøvelse for triceps.
CGBP anses ligeledes som en "basisøvelse", men efter som du har alm. bænkpres i dit FB program, og de to øvelser ligner hinanden til forveksling - ud over hændernes placering - så er dips at fortrække som bryst/triceps øvelse.

JannikB skrev:HAV skrev:Ved dips aktivere du langt flere muskelgrupper end ved triceps extensions. Dips er en basisøvelse, en flere-leds-øvelse, hvorimod triceps extc. er en isoøvelse for triceps.
Hvorfor er den at foretrække, fordi cg bp og bp ligner hinanden?
Jeg er ikke uenig, jeg vil bare gerne have dig til at forklare det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster