Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tak for dit svarorner123 skrev:
Nu ved jeg ikke hvor mange gange du vil træne om uge. Men lad os sige du vil træner fullbody 3 gange om ugen. Så har du 3 forskellige fullbodyprogrammer, eller i hver fald 2 forskellige programmer, så du ikke har så energikrævende træninger. (Min erfaring er, at jeg bruger meget mere energi på basisøvelserne.) Så kan du også fokusere mere på basisøvelserne. Du har 10 øvelser i dit fullbodyprogram. Det er for meget RIGTIG meget. (Men det er igen min holdning.) Hvis du køre forskellige fullbodyprogrammer, så skal du nok komme igennem alle dine øvelser, og så behøver du måske kun 5-6 øvelser af gangen.

El-Junes skrev:Tak for dit svarorner123 skrev:
Nu ved jeg ikke hvor mange gange du vil træne om uge. Men lad os sige du vil træner fullbody 3 gange om ugen. Så har du 3 forskellige fullbodyprogrammer, eller i hver fald 2 forskellige programmer, så du ikke har så energikrævende træninger. (Min erfaring er, at jeg bruger meget mere energi på basisøvelserne.) Så kan du også fokusere mere på basisøvelserne. Du har 10 øvelser i dit fullbodyprogram. Det er for meget RIGTIG meget. (Men det er igen min holdning.) Hvis du køre forskellige fullbodyprogrammer, så skal du nok komme igennem alle dine øvelser, og så behøver du måske kun 5-6 øvelser af gangen.
Nu spørger jeg måske lidt dumt, men jeg har ladet mig høre, at det er vigtigt at ramme muskeløvelserne to gange om ugen mindst, kan det så have indflydelse på mine resultater, når jeg ikke fx. rammer incline bench press mere end 1 gang om ugen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster