Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Legend skrev:Du skal træne det du kan uden gener. Et halvt år er ingen tid i træningssammenhæng, hvorimod 2 måneder kan betyde alt, skulle det værste ske og du fødte for tidligt.
Fokus på opgaven - lige nu er opgaven at lave et barn.

Legend skrev:Min kæreste er glad for at spinne og diskopumpe lidt. Hun er efterhånden omkring 12kgs gravid, så hun strinter i bukserne hvis hun løber for meget rundt. Det samme gør sig gældende med squat og DL.
Jeg står på crosstraineren. Men måske jeg skulle melde mig til spinning. Det er måske ikke helt ligeså kedeligt. Plejer at løbe, men det går ikke mere med mit bækken. 
BloodJunkie skrev:Hvad med romænsk dødløft, eller rack-pulls? Maven burde ikke være alt for meget i vejen der. Leg extensions kan du også lave, nu når du ikke kan lave squats. Erstatter selvfølgelig ikke squats, men du for dog trænet lårene

110811 skrev:BloodJunkie skrev:Hvad med romænsk dødløft, eller rack-pulls? Maven burde ikke være alt for meget i vejen der. Leg extensions kan du også lave, nu når du ikke kan lave squats. Erstatter selvfølgelig ikke squats, men du for dog trænet lårene
Romænsk dødløft og rack pulls ville være ok ifht maven. Men jeg er stadig bange for et ret stort pres på mit bækken og bækkenbunden. Jeg har overvejet det, men tror jeg vil vende den med min fys inden jeg gør noget. Leg extensions kan jeg helt sikkert godt. Jeg er bare så lidt fan af maskiner og har aldrig rigtig brugt det, så har faktisk ikke set det som et alternativ. Men det bliver jeg nok nød til nu, og de næste 6 mdr ;)

BloodJunkie skrev:110811 skrev:BloodJunkie skrev:Hvad med romænsk dødløft, eller rack-pulls? Maven burde ikke være alt for meget i vejen der. Leg extensions kan du også lave, nu når du ikke kan lave squats. Erstatter selvfølgelig ikke squats, men du for dog trænet lårene
Romænsk dødløft og rack pulls ville være ok ifht maven. Men jeg er stadig bange for et ret stort pres på mit bækken og bækkenbunden. Jeg har overvejet det, men tror jeg vil vende den med min fys inden jeg gør noget. Leg extensions kan jeg helt sikkert godt. Jeg er bare så lidt fan af maskiner og har aldrig rigtig brugt det, så har faktisk ikke set det som et alternativ. Men det bliver jeg nok nød til nu, og de næste 6 mdr ;)
Du må undskylde men jeg er lidt usikker på hvad bækken er. (er Islandsk)
Men hvis jeg forstår det rigtigt(som den nederste del af ryggen?) så burde du kunne lave dem med meget lav vægt, bare lige for at holde dig i gang. Men ja, snak med fys og se hvad han/hun siger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster