Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Jack3d er ikke proteiner, men et ulovligt pre-workout kosttilskud.

N.Baron skrev:Garik skrev:Jack3d er ikke proteiner, men et ulovligt pre-workout kosttilskud.
Jeg tror at han mener at han blandede Jack3d med sin protein shake Garik, og derfor ville det være et spild af proteiner at smide det ud![]()
og der er vist kommet et lovligt Jack3d produkt på markedet igen

Garik skrev:N.Baron skrev:Garik skrev:Jack3d er ikke proteiner, men et ulovligt pre-workout kosttilskud.
Jeg tror at han mener at han blandede Jack3d med sin protein shake Garik, og derfor ville det være et spild af proteiner at smide det ud![]()
og der er vist kommet et lovligt Jack3d produkt på markedet igen
My bad. Men ikke voldsomt kløgtigt at smide pre-WO supp. i sin proteinshake
Jack3d Micro skulle være lovligt. Og sikkert ineffektivt at best.

sihm skrev:Garik du kan ikke bilde mig ind du aldrig har taget en pre-workout shake.. Btw det er jack3d micro og helt klart ikke samme effekt som den gamle men det skulle prøves anyways. Men fruit puch og chokolade smags shake bladet er fanme til at brække sig over!!

awesome skrev:
så overfører i sgu bare en tusse til mig, hvis i vil ligne coleman...produktet er så smart at i allerede kan føle hvordan i vokser, så snart i betalingen er gennemført!

CaliWali skrev:awesome skrev:
så overfører i sgu bare en tusse til mig, hvis i vil ligne coleman...produktet er så smart at i allerede kan føle hvordan i vokser, så snart i betalingen er gennemført!
Er der mængderabat, hvis man køber 100 bøtter?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster