Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hg skrev:Jeg kan ikke løfte mere i bænkpres end 64.5KG. Jeg er 185cm. Høj og vejer 87.00KG.
Det er bare pinligt at jeg ikke kan løfte mere.
Jeg går i gang med bænkpres på 64.5KG med det samme 1 set til failure hvilket er 6-7 reps. Det er det.
Hvad skal jeg gøre for at få fremskridt?

Jiyan skrev:Har du prøvet et planlagt program før? jeg er selv igang med Smolov Junior til bænkpres for tiden og det program har kun fået gode anmeldelser herinde af folk

hg skrev:Jiyan skrev:Har du prøvet et planlagt program før? jeg er selv igang med Smolov Junior til bænkpres for tiden og det program har kun fået gode anmeldelser herinde af folk
Tak for det.
Hvor er dette program lokaliseret?

hg skrev:Jiyan skrev:Har du prøvet et planlagt program før? jeg er selv igang med Smolov Junior til bænkpres for tiden og det program har kun fået gode anmeldelser herinde af folk
Tak for det.
Hvor er dette program lokaliseret?

hg skrev:Tak skal i have.
Progression? Hvad går det ud på?

hg skrev:Tak skal i have.
Progression? Hvad går det ud på?

Bundesball skrev:At folk gang på gang rådgiver folk der er forholdsvis nye til at træne programmer som smolov junior og lignende begriber jeg ikke...?

Jiyan skrev:Bundesball skrev:At folk gang på gang rådgiver folk der er forholdsvis nye til at træne programmer som smolov junior og lignende begriber jeg ikke...?
grunden til at jeg skrev at han skulle prøve Smolov Junior var jo at jeg troede at han havde trænet i et rimeligt stykke tid og han bare følte at han ikke kom videre? jeg kunne ikke rigtigt vide hvor lang tid han havde trænet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster