Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Huus skrev:Hey
Er der nogen der har erfaringer med det her produkt: http://www.bodyman.dk/shop/productinfo. ... 9685843322
Noget i kan anbefale. har overvejet at bestille det, men vil gerne lige høre lidt mere om det med hensyn til erfaringer.

Huus skrev:Er det noget der hjælper noget?..
Jeg kender ikke så meget til sådan noget piller, men skal jeg blive afskrækket af at der står det har en anabolsk virkning?. - det er ikek noget med bivirkninger?

Jeg kender ikke så meget til sådan noget piller, men skal jeg blive afskrækket af at der står det har en anabolsk virkning?. - det er ikek noget med bivirkninger?

Huus skrev:Hey
Er der nogen der har erfaringer med det her produkt: http://www.bodyman.dk/shop/productinfo. ... 9685843322
Noget i kan anbefale. har overvejet at bestille det, men vil gerne lige høre lidt mere om det med hensyn til erfaringer.

ninjagrenen skrev:nu når vi er inde på dette produkt.
Er det hurtigt eller langsomt optagelige proteiner sådan en kapsel indeholder, og hvis man bruger dette produkt, bruger man det så i stedet for pulver, eller som supplement til et måltid?
Da jeg ikke kan se hvor meget man får ud af måske 6gram prot efter træning. (9kapsler)

Smeden skrev:Fordi de er praktiske. Jeg havde en lille pose i min taske i det her semester, så hvis jeg fik lyst til at træne efter skole uden at have pakket shake og whatnot, kunne jeg alligevel.

HAV skrev:Smeden skrev:Fordi de er praktiske. Jeg havde en lille pose i min taske i det her semester, så hvis jeg fik lyst til at træne efter skole uden at have pakket shake og whatnot, kunne jeg alligevel.
Hvor mange indtog du så og hvad indeholder 1 kapsel af protein ?

ninjagrenen skrev:HAV skrev:Smeden skrev:Fordi de er praktiske. Jeg havde en lille pose i min taske i det her semester, så hvis jeg fik lyst til at træne efter skole uden at have pakket shake og whatnot, kunne jeg alligevel.
Jeg har lige bestilt nogle kapsler, men turde ikke at tage dette produkt da der ikke står en skid om det. I stedet har jeg falgt nogle andre kapsler hvor der er 1,5gram per kapsel.
Dette passer fint til mig, da jeg har planer om at bruge dem i skolen når jeg ikke har tid til at få mad ned, eller ikke når at få nok mad med.

HAV skrev:ninjagrenen skrev:HAV skrev:Smeden skrev:Fordi de er praktiske. Jeg havde en lille pose i min taske i det her semester, så hvis jeg fik lyst til at træne efter skole uden at have pakket shake og whatnot, kunne jeg alligevel.
Jeg har lige bestilt nogle kapsler, men turde ikke at tage dette produkt da der ikke står en skid om det. I stedet har jeg falgt nogle andre kapsler hvor der er 1,5gram per kapsel.
Dette passer fint til mig, da jeg har planer om at bruge dem i skolen når jeg ikke har tid til at få mad ned, eller ikke når at få nok mad med.
Købte du de andre på bodyman ?

andersen skrev: Alle ved deres fulde fem må give mig ret i at en generelt sund og proteinrig kost til enhver tid gør det ud for en amino-tab..

HAV skrev:andersen skrev: Alle ved deres fulde fem må give mig ret i at en generelt sund og proteinrig kost til enhver tid gør det ud for en amino-tab..
Fuldstændig enig. Men amino-tabs kan benyttes med fordel, når det ikke er muligt at få en sund og proteinrig kost eller en shake..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster