Så fik jeg tage mig sammen til og oprette en log, har fuldt med her inden et godt stykke tid men ikke lige haft overskud til at logge før nu. (Eller nu må vi se
Alder: 25
Højde: 181 cm
Vægt : 85-86 kg BW % 13
Trænings baggrund: Siden august 2006
Uddannelse: Tømrer/Bygningskonstruktør
Anden Uddannelse: Brandmand
Kosttilskud :
whey +80
Omega 3-6-9
Cabs. Sjældent.
Jeg skal indtage ca 2300 kcal for og holden vægten. i følge en udregning for den cut artikel som ligger her på BB. Så min kost plan som jeg har opsat i krop&kost udgivet af henning Kristesen liggger jeg med indtag på 2000 kcal pr dag. Som jeg uploader i min kost plan her inden sener.
Lige i tiden køre jeg:
Man: Bryst/Triceps/Mave
Tir : Ryg/Biceps
Ons : Skulder
Tor: Forlår/Læg/Mave
Fre : Bryst/Triceps
Lør : Lår/biceps/Ryg/Skulder
Søn : Fri
Skal lige skynde mig og sige det er kun fordi jeg har ferie fra studierne jeg har tiden til og træne 6 gange i ugen. og træner max 1 time adgangen. Jeg har et rigtigt godt fremdrift i det og kan udemærket se det pumper min krop.
Når jeg starter på studiet igen går jeg over til et fuldbody 3-4 gange om ugen. Skal nok lige smide det op når jeg har skrikket det færdigt.
Træner i Fitness.dk , frisko krydset i Århus C
Ville også ha smidt nogen billeder op men, kærsten har det digital cam med på ferie. Så dem må i lige have til gode, de skal dog nok kommer da jeg meget gerne vil have andres mening + kritik.
Spørgsmål omkring min træning, kost, forberedningsmetoder eller andet skal du ikke holde dig tilbage.!

Så var min triceps godt og grundigt ristet..